І так, як і обіцяв розповім свою історію про заміну задніх амортизаторів.
Однак, перед історією хочу висловити велику подяку нашій форумчанці МАУС - за юридичну сторону заміни, а також всім форумчанам гуру (вибачте, що всіх не перераховую, щоб когось випадково не забути

) - за технічну сторону заміни.
Як я вже говорив, 01.04.2010 поїхав на ВІДІ міняти резину, паралельно зробив комплексну дігностику та розвал-сходження. Результат діагностики - порвані сайленблоки нижніх амортизаторів. Мене запросили в ремзону (за моїм проханням) та продемонстрували виявлений дефект. Далі було цікаво.
Я: коли буде зроблена заміна?
Менеджер (М): не раніше 2-3 тижнів?
Я: По закону має бути зроблено на протязі 14 днів.
М: Не обовязково, час може розтянутися і до 90 днів.
Я: Давайте будемо писати заяву.
Написав заяву, як радила Маус. Писав в довільній формі (при цьому вказав номер кузова автомобіля, реєстраційний номер машини та виявлений недолік). Зразок шапки заяви "любязно надав " менеджер. При написанні заяви з боку менеджера були слабкі потуги переконати у непотрібності моєї заяви.
Далі відніс заяву для реєстрації у відділі якості обслуговування клієнтів. Його очолює досить привітна Наталя Юр'єва - мушу відмітити її професіоналізм. Вона мене уважно вислухала, запитала чому я вирішив написати заяву (я розповів її про свій діалог з менеджером і сказав, що так мені буде спокійніше), зареєструвала заяву і сказала, що візьме під особистий контроль виконання моєї заявки - своїх слів вона дотрималася - заміна була зроблена значно раніше, ніж 14 днів - за що їй велике ДЯКУЮ!!!!
Через пять хвилин, вона сказала мені, що говорила з менеджером по гарантії і він сказав, що проблем з амортзаторами немає, однак, заяву я не забирав. Саме цікаве те, що в цей же день до мене зателефонував менеджер з гарантії (при цьому зробив акцент на мою заяву, так що шановні пишіть їх - вони таки гарно дисциплінують виконавців робіт) і почав говорити, що він може не встигнути у встановлений термін замінити мені амортизатори і так ненароком натякнув , що на Голосіївському амортизаторів ціла куча. З мене корона не впала, я зателефонував на Голосіївський, мені сказали, так амортизатори є і можуть мене записати на заміну. Правда дата заміни була явно більше за 14днів.
Не довго думаючи, перезвонюю менеджеру з гарантії на ВІДІ і говорю, що буду міняти в них. Він ще раз спробував перекласти вирішення питання не мене, однак, з своєї сторони я сказав, що буду все ж таки міняти в них.
06.04.2010 до мене перетелефонували з ВІДІ та сказали, що з 09.04.2010 я можу приїхати і поміняти амортизатори. Я записався на 10.04.2010.
Заміна амортизаторів пройшла без "сучка и задоринки" всі роботи були виконанні згідно з ESM, окрім зняття коліс. Також за умовчанням були виконанні роботи з розвалу сходження задніх коліс. Крім того, Ніссаном були проведенні роботи для яких знадобився комплект кріплення рульової колонки. Всі роботи безкоштовні. Вартість по акту 1903 грн. Амортизатори поставили JG02A. Поведінка ходової машинки значно покращилася- стало значно тихіше працювати та менше відчутно проїзд різного роду ям та нерівностей.
Менеджер Віталій врахував всі мої побажання при заміні амортизаторів, і я йому написав подяку за гарну роботу.
Резюмуючи вище сказане можна зробити наступний висновок -
При виявленні недоліків - не соромтеся - і зразу пишіть заяву на ліквідацію його на протязі 14 днів. Це досить дієвий спосіб.!!!!!!!