Здесь можно говорить об ЭТОМ без цензуры и чистки
Write comments

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 09:37:25

Хтось повинен гундосити, аби не з'явився новий "геніальний та человеколюбивый". Вони повинні знати своє місце. І якщо постійно не нагадувати про це, то буде горе. Але й в доброму треба підтримувати.
Dr.Feelgood

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 09:41:13

ДВОЙНЯШКИ
:D Та прекращай, высказываешь своё мнение вот и всё.
snap

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 09:46:26

Dr.Feelgood писал(а):ДВОЙНЯШКИ
:D Та прекращай, высказываешь своё мнение вот и всё.

Ага,посмотри на меня ,"делай как я,делай как я"(с) :D
elektron

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 09:50:15

"Мусик, ну где же гусик?"
"Мусик, ну, готов гусик?"

:roll:
Последний раз редактировалось elektron Пн сен 07, 2015 09:52:32, всего редактировалось 1 раз.
levsha

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 09:51:50

ДВОЙНЯШКИ писал(а):Про діалог та комунікацію....

Все б нічого, якби в останній момент не стало відомо про участь в заході Президента.

Цей совок ще довго викорінювати доведеться... У всіх його проявленнях, типу от такої появи президента, типу відкриття розв’язки до урочистої дати, а не по готовності, типу роздачі медалей на чергове свято, а не по заслугам ...
snap

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Пн сен 07, 2015 19:37:36

| +
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей
{Із змінами, внесеними згідно із Законом
№ 256-VIII від 17.03.2015, ВВР, 2015, № 17, ст.125}
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 45, ст.2043)
Цей Закон визначає тимчасовий порядок організації місцевого самоврядування, діяльності органів місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей з метою створення умов для якнайшвидшої нормалізації обстановки, відновлення правопорядку, конституційних прав і свобод громадян, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, створення умов для повернення жителів до вимушено залишених місць постійного проживання, їх реінтеграції, а також для відновлення життєдіяльності в населених пунктах у Донецькій та Луганській областях та розвитку територій.
Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на три роки з дня набрання цим Законом чинності, запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі - окремі райони Донецької та Луганської областей).
Стаття 2. Законодавство України в окремих районах Донецької та Луганської областей на період дії особливого порядку місцевого самоврядування діє з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб - учасників подій на території Донецької, Луганської областей.
Органам влади та їх посадовим (службовим) особам, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб з приводу подій, що мали місце у Донецькій, Луганській областях.
Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.
Органи місцевого самоврядування, місцеві органи виконавчої влади у спосіб і в межах повноважень, що передбачені Законом України "Про засади державної мовної політики", іншими законами України, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, сприяють в окремих районах Донецької та Луганської областей використанню російської та інших мов в усній і письмовій формі у сфері освіти, в засобах масової інформації і створюють можливості для їх використання у діяльності органів державної влади і органів місцевого самоврядування, в судочинстві, в економічній і соціальній діяльності, при проведенні культурних заходів та в інших сферах суспільного життя.
Стаття 5. В окремих районах Донецької та Луганської областей місцеве самоврядування здійснюється відповідно до Конституції та законів України відповідними територіальними громадами безпосередньо та через органи місцевого самоврядування.
Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.
В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.
Стаття 6. Для забезпечення узгодженої діяльності органів місцевого самоврядування та центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади можуть укладати з відповідними органами місцевого самоврядування угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів.
Ініціатива стосовно укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей належить відповідним органам місцевого самоврядування.
Для укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей органи місцевого самоврядування подають до Кабінету Міністрів України, міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади пропозиції з питань розвитку окремих районів, що потребують вирішення Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, реалізації спільних проектів уряду та органів місцевого самоврядування. Кабінет Міністрів України, міністерство, інший центральний орган виконавчої влади розглядає подані пропозиції та в десятиденний строк від дня одержання таких пропозицій відкриває процедуру консультацій з представниками органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих суб’єктів господарювання, громадськості. Рішення про відкриття процедури консультацій приймається Кабінетом Міністрів України, міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, про прийняте рішення невідкладно інформується ініціатор укладення угоди, який забезпечує залучення до консультацій представників відповідних органів місцевого самоврядування, заінтересованих суб’єктів господарювання, представників громадськості.
У ході консультацій представники Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих суб’єктів, представники громадськості готують проект угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.
Угода щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей набирає чинності з дня її схвалення Кабінетом Міністрів України, міністерством.
Кабінет Міністрів України контролює виконання органами виконавчої влади укладених угод щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей, заслуховує їх звіти, вживає відповідно до закону заходів до забезпечення виконання сторонами укладених угод.
Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.
Державна підтримка полягає у запровадженні законом відмінного від загального економічного режиму здійснення господарської та інвестиційної діяльності, спрямованого на відновлення об’єктів промисловості, транспортної та соціальної інфраструктури, житлового фонду, переорієнтацію промислового потенціалу, створення нових робочих місць, залучення інвестицій і кредитів для відновлення та розвитку об’єктів, розташованих в окремих районах Донецької та Луганської областей.
Для впровадження сталого соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України відповідно до Закону України "Про державні цільові програми" затверджує державну цільову програму, в якій визначає заходи, завдання та показники, спрямовані на створення умов для комплексного та збалансованого територіального розвитку, відновлення виробничого та експортного потенціалу, забезпечення ефективного використання ресурсного та промислового потенціалу, потреб населення відповідних територій у високотехнологічній конкурентоспроможній екологічно чистій продукції, високоякісних послугах, створення сприятливого середовища для залучення інвестицій та оптимального здійснення інвестиційної діяльності, розширення сфери застосування праці шляхом створення нових робочих місць.
У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки, що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.
Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.
Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.
Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.
Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.
Загони народної міліції під час охорони громадського порядку реалізують повноваження, передбачені для них законами України.
Про утворення та діяльність загонів народної міліції сільський, селищний, міський голова інформує місцеве населення через засоби масової інформації.
Стаття 10. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України призначити позачергові вибори депутатів районних, міських, районних у містах, селищних, сільських рад, сільських, селищних, міських голів в окремих районах Донецької та Луганської областей на неділю 7 грудня 2014 року.
Кабінету Міністрів України в межах повноважень вжити невідкладних заходів щодо забезпечення фінансування позачергових виборів, що призначені абзацом першим цього пункту, за рахунок коштів резервного фонду Державного бюджету України.
3. Кабінету Міністрів України невідкладно за участю органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти та забезпечити прийняття підзаконних нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону.
4. Статті 2-9 цього Закону діють з дня набуття повноважень органами місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей, обраними на позачергових виборах, проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України, з додержанням засад загальних, рівних, вільних і прозорих виборів, а також публічності та відкритості виборчого процесу як основних принципів виборчого права, встановлених Конституцією України та міжнародними договорами України, що закріплюють загальновизнані міжнародні стандарти забезпечення прав людини і є частиною національного законодавства України, у тому числі з обов’язковим дотриманням стандартів ОБСЄ щодо проведення демократичних виборів, із забезпеченням:
участі у спостереженні за виборами міжнародних безсторонніх спостерігачів, зокрема від Бюро демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ, Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи, інших міжнародних організацій та іноземних держав, а також інших офіційних спостерігачів;
безпечних умов діяльності та безперешкодної участі офіційних спостерігачів у виборчому процесі;
виведення усіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України;
недопущення незаконного втручання у виборчий процес, у тому числі з боку незаконних збройних формувань;
дотримання принципів політичного плюралізму і багатопартійності, рівності прав і можливостей участі у виборчому процесі;
свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації та відновлення з цією метою українського теле- та радіомовлення, обігу українських друкованих засобів масової інформації на всій території Донецької та Луганської областей;
дотримання гарантій вільного волевиявлення та таємного голосування, виборчих прав внутрішньо переміщених осіб, які були змушені покинути місця проживання в окремих районах Донецької та Луганської областей;
прозорого підрахунку голосів, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
{Статтю 10 доповнено пунктом 4 згідно із Законом № 256-VIII від 17.03.2015}
5. Передбачений цим Законом особливий порядок діяльності органів місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей реалізується виключно органами місцевого самоврядування, що обрані на позачергових виборах, призначених і проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України.
{Статтю 10 доповнено пунктом 5 згідно із Законом № 256-VIII від 17.03.2015}
Президент України
П.ПОРОШЕНКО
м. Київ
16 вересня 2014 року
№ 1680-VII
Сэнсэй

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 10:03:56

Игорь Ронович
Блогер

Жила-була фабрика Рошен в Ліпєцку, через яку Пєця всіх зливав.... навіть тебе.
Була у фабрики отчьотность - http://www.disclosure.ru/issuer/4824006696/
І було в тій отчьоності написано, што зливає Пєця тебе, жорстко зливає, так, що аж:
- виручка хвабрики в 2014 році зменшилась на 6% (то в рублях), а якщо в доларах, то на 22%.
- прибуток хвабрики в 2013 році в розмірі 178 млн. руб. (це космічна сума - $5,6 млн.) в 2014 році змінився збитком в 2014 році в розмірі 407 млн. руб. ($10,6 млн.).
Тобто фабрика по результатах 2014 року стала збитковою, а її виручка зменшилась.
Саме тому Пєця тебе цинічно зливає через збиткову Лєпєцку хвабрику, як злив Широкіно 1,5 місяці тому.
Комбат Насіння ж не сп@здить....

Ось і казочці кінець, а хто читав - молодець!
BIS

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 10:52:29

Там же в отчете за 14-й год стоимость чистых активов равна 4946 млн.р ~72 ляма$
Для кого-то 72 ляма не деньги?
Как отжимали у Ходорковского мы видели. Как будут возвращать 50 ярдов отсуженных будем посмотреть.
IMHO потеря Липецкой фабрики не для ПАПа не то чтоб смертельна. Но все равно жалко.
oreh

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 11:15:59

BIS писал(а):Там же в отчете за 14-й год стоимость чистых активов равна 4946 млн.р ~72 ляма$
Для кого-то 72 ляма не деньги?
Как отжимали у Ходорковского мы видели. Как будут возвращать 50 ярдов отсуженных будем посмотреть.
IMHO потеря Липецкой фабрики не для ПАПа не то чтоб смертельна. Но все равно жалко.



что значит потеря? а вот продать можно было бы уже давно
BIS

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 11:36:20

oreh писал(а):что значит потеря? а вот продать можно было бы уже давно

Ходорковский потерял Юкос или продал?
Как отжимают предприятия мы видели и у нас и у них.
oreh

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 11:40:38

BIS писал(а):Ходорковский потерял Юкос или продал?
Как отжимают предприятия мы видели и у нас и у них.


какое имеет отношение отжатие многомиллиардных предприятий у ходорковского ("прихватизированных" им ранее, кстати), к продаже несколькодесяткомиллионному предприю пети? не надо делать из него мученика, хорошо? он просто трепло, вот и все
Последний раз редактировалось oreh Вт сен 08, 2015 11:55:28, всего редактировалось 1 раз.
Dr.Feelgood

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 11:47:27

oreh писал(а):он просто трепло

Политики они такие.
qwertyua

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 11:56:15

Гугл говорит, что имущество под арестом, врёт? Или раньше продать надо было?
BIS

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 12:17:59

oreh писал(а):какое имеет отношение отжатие многомиллиардных предприятий у ходорковского ("прихватизированных" им ранее, кстати), к продаже несколькодесяткомиллионному предприю пети? не надо делать из него мученика, хорошо? он просто трепло, вот и все

Я не делаю ни из кого мученика. Я тут и раньше высказывал мысль, что через эту фабрику на петю оказывается "некоторое" влияние. Не знаю какое. Не знаю насколько ему болезненно потерять актив на $72 млн.
Но если захотят отжать это предприятие - то сделают это за пару месяцев.
Я наблюдал такой процесс у нас на облэнерго. После выборов в 2004 буквально за два месяца руководство поменялось. Контроллирующие органы выстраивались в очередь. Гаишники скручивали номера машин, которые выезжали за ворота предприятия. Налоговая, пожарники и проч пожаловали с проверками. Даже военкомат щемил работников за "неподачу сведений"(предприятие военкомат не мог штрафовать). Ну вобщем все делалось для того чтоб нарушить нормальную работу предприятия. Потом пошли маски-шоу. Потом денежные потоки предприятия пошли через новую прокладку и все наладилось.
Таких примеров отжатия и у нас и у них думаю полно. Если будет команда фас - то через пару-тройку месяцев по решению каких-нить судов, которые углядели схожесть названия или этикетки, фабрика пойдет с молотка и перекочует к новому владельцу.
Dr.Feelgood

Re: Решения нового Кабмина и большинства в Раде

Вт сен 08, 2015 12:27:43

BIS
Это когда Попов руководил Обл.энерго?
Write comments