Порахував трохи по i3 з range extender.
Заявлено, що повного заряду його акумулатора ємністю 22kWh вистачає на 160km, тобто споживанния виходить 0.1375kWh/km . Тобто для руху із крейсерською швидкістю припустимо 110km/h потрібна потужність трохи більше 15kW.
В range extender використовується двигун потужністю 34 кінські сили - трохи більше 25kW. ККД сучасних електричних генераторів десь на рівні 95% чи й більше.
Тобто виходить, що потужності, яку генеруватиме range extender, цілком достатньо для руху із крейсерською швідкистю без розряду акумулятора. Навіть з надлишком - можна ще й заряжати акумулятор.
Таким чином виходить, що причиною низько запазу ходу навіть з range extender (всього в 300км) є виключно те, що через якісь дебільні норми регуляції bwm поставив туди баночку на 6 літрів замість нормального баку.
Чекаєм "вдосконалень" із додатковим баком хоча б на 20 літрів?
