Модераторы: healix, Модераторы форума
Интересно, два экипажа в рейс или три?Airman писал(а):20 часов в воздухе
Torpedo писал(а):STORM писал(а):Так второй пилот девушка была. Молодая такая. В мундире , с шевронами вся такая прям лётчица. Стрёмно было чего то. Наверное я сексист.Airman писал(а):Зря ты эээ... о4ковал
Ту девушку зовут Надежда
Я с ней 2 года работал, пилот она ОКTorpedo писал(а):Там ещё одна пилотесса на подходе, Татьяной зовут
Интервью с девушкой-пилотом SkyUp Airlines
Самолет с бортовым номером GAY получит номер LOL
Turkish Airlines пополнит флот одним из известных Airbus A330 обанкротившейся авиакомпании WOW.
Turkish Airlines возьмет в лизинг самолет Airbus A330-300, который до этого три года эксплуатировался исландским лоукостером WOW air. Во флоте последнего у лайнера был регистрационный номер TF-GAY, турецкий же флагман решил присвоить самолету не менее оригинальный номер - LOL.
В феврале 2016 года основатель WOW air Скули Могенсен заявил, что идею присвоить самолету номер TF-GAY озвучил один из пилотов авиакомпании. "Мы поддерживаем равные права для всех - независимо от их пола, религии, этнической принадлежности или культуры", - цитировала тогда топ-менеджера исландского лоукостера The Telegraph.
Примечательно, что на тот момент у авиакомпании была уже целая серия лайнеров с игривыми "именами", символизирующими семью: TF-MOM, TF-DAD, TF-SIS, TF-BRO, TF-SON, TF-KID.
Позже во флоте перевозчика появились самолеты TF-LUV и TF-WOW. Два последних, так же, как и бывший TF-GAY (пока самолет находится у лизинговой компании ICBC Leasing и имеет номер OE-IDU), приглянулись Turkish Airlines и выполняют сейчас полеты в составе флота турецкой компании.
WIZZ AIR ЗАПРОШУЄ УСІХ БАЖАЮЧИХ ДО ПРОГРАМИ З ПІДГОТОВКИ ПІЛОТІВ У ЛЬОТНІЙ АКАДЕМІЇ
Для того, щоб підтримати якомога більше кандидатів і здійснити їхні мрії стати пілотами, Wizz Air пропонує майбутнім кадетам нову системувідстрочених платежів, яка передбачає, що з усієї суми 61 460 євро за отримання ліцензії пілота транспортної авіації ATPL(A) вони зобов’язані зробити початковий внесок авансом у розмірі 13 950 євро, а решту суми виплачують частинами протягом перших років роботи пілотом Wizz Air. Окрім запуску нової системи оплати, авіакомпанія також відкриває двері своєї льотної академії кандидатам на навчання з багатьох інших країн, щоб здійснити мрії ще більшої кількості авіаційних ентузіастів.
Інтегрована програма навчання складається з 750 годин наземної підготовки, 60 годин навчання на тренажерах і 145 годин льотної підготовки протягом курсу тривалістю 17-21 місяців на базі одного з найбільш досвідчених партнерів Wizz Air з льотної підготовки. Протягом цього часу кадети отримують необхідні знання і розвивають свої навички, необхідні для початку їхньої кар’єри пілота Wizz Air і підтримки подальшого розширення діяльності авіакомпанії.
Кадети, які успішно закінчують програму з підготовки пілотів Wizz Air, можуть брати участь в інших навчальних програмах і тренінгах WIZZ, що дає їм потім змогу літати в якості другого пілота.
Wizz Air пропонує своїм пілотам можливість швидкого і постійного кар’єрного розвитку. Після двох років роботи в авіакомпанії другими пілотами кадети можуть подавати документи на позицію старшого другого пілота. І після ще двох років роботи вони вже можуть проходити програму з підвищення кваліфікації і ставати командирами літаків Airbus A320/A321 і A321neo.
Більше інформації можна дізнатися на сайті .
WIZZ також пропонує кандидатам можливість зустрічі з командою льотної академії Wizz Air індивідуально під час одного із Днів відкритих дверей.
Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]