Write comments

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Ср мар 06, 2013 07:43:09

levsha писал(а):практично
:mrgreen: ..почти не беременна? :roll:

Вздохи были о том, что экономия в галактических масштабах мизерные, а проблемы из-за перекрестного движения могут быть. Чудес не бывает.
Сигналкин

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 07:04:02

Вчера стояли на том же месте. Я так понял теперь они там прописались, будьте аккуратны.
Sorex

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 09:12:21

levsha писал(а):... Так що ніякого розводу там нема. По правилам ДАІ-шник правий.
Інша справа що він може виходячи з ситуації увійти в положення і закрити на це очі. Але не зобов’язаний
Звичайно, він може внести пропозицію по зміни схеми проїзду на перехресті. Кожен може внести таку пропозицію. Хто вже вніс?
...

Из-за того , что постоянно возникают у меня терки с Даишниками, решил почитать указ 111 . Нашел много интересного, для себя уяснил как должно происходить остановка ТС и как должен подаваться сигнал об остановке (из-за того что не знал этого повесили на меня штраф ). Так вот, они обязаны следить за состоянием покрытия и разметки.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z05 ... 6130596762

Про затвердження Інструкції з питань діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС


3. Завдання та функції підрозділів ДПС
3.1. Нагляд за дорожнім рухом з метою забезпечення його
безпеки.
3.2. Забезпечення безпечного й безперебійного руху
транспортних засобів.
3.14. Контроль за утриманням автомобільних доріг, вулиць,
дорожніх споруд та залізничних переїздів у безпечному для
дорожнього руху стані, обладнанням вулиць і доріг технічними
засобами регулювання дорожнього руху.

6. Обов'язки працівників підрозділів ДПС
6.21. Контролювати утримання в справному і безпечному для
руху стані вулиць, доріг і дорожніх споруд та їх освітленість.

6.22. Здійснювати контроль за виконанням умов забезпечення
безпеки дорожнього руху при проведенні на вулицях і дорогах
ремонтно-будівельних та інших робіт.
6.30. У разі виникнення заторів, перешкод у русі транспорту
негайно вживати заходів по встановленню їх причин та нормалізації
дорожнього руху, у тому числі шляхом ручного регулювання.
levsha

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 09:15:50

Sorex
За станом покриття, розміткою, знаками, так, повинні слідкувати. Я про це зразу говорив. А внесення пропозицій про зміну схеми проїзду це вже трохи інше.
Так що там в принципі можна йому пояснювати не те, що так всі їздять чи ще щось, а що розмітку не видно (я не пам’ятаю як там, але думаю що таки не видно - її зараз майже ніде не видно), і визначити де саме проходить третій ряд немає можливості
Sorex

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 09:21:56

levsha писал(а):Sorex
За станом покриття, розміткою, знаками, так, повинні слідкувати. Я про це зразу говорив. А внесення пропозицій про зміну схеми проїзду це вже трохи інше.
Так що там в принципі можна йому пояснювати не те, що так всі їздять чи ще щось, а що розмітку не видно (я не пам’ятаю як там, але думаю що таки не видно - її зараз майже ніде не видно), і визначити де саме проходить третій ряд немає можливості


:) смотрим последний пункт

28. Облік та аналіз аварійності і практики
застосування адміністративного впливу

| +
28.1. Облік аварійності здійснюється відповідно до
нормативно-правових актів України.

28.2. Роботу щодо аналізу аварійності і адміністративної
практики на території обслуговування організовує командир окремого
підрозділу ДПС.
Безпосередньо аналіз аварійності здійснює старший інспектор
(інспектор) дізнання з ДТП, а облік і аналіз адміністративної
практики - старший інспектор (інспектор) з адміністративної
практики. У стройових підрозділах, де вказані посади штатними
розписами не передбачені, виконання такої роботи доручається
особам, на яких ці завдання покладені функціональними обов'язками.

28.3. Аналіз ДТП проводиться з метою:
28.3.1. Оцінки стану і динаміки аварійності.
28.3.2. Виявлення місць концентрації ДТП.
28.3.3. Розроблення заходів, спрямованих на забезпечення
безпеки дорожнього руху, у тому числі внесення змін до дислокації
несення служби та планів роботи.

28.4. Аналізу підлягають відомості про всі ДТП на території
обслуговування, включаючи відомості про пригоди без потерпілих.
Аналіз пригод проводиться за їх видом, місцем, часом і
умовами, що їх спричинили.

28.5. Аналіз адміністративної практики включає:
28.5.1. Узагальнення кількості порушень ПДР ( 1306-2001-п,
306а-2001-п ) (за ділянками доріг, видами порушень) за кожний
місяць та з накопичуванням підсумку від початку звітного року.


{ Підпункт 28.5.2 пункту 28.5 глави 28 виключено на підставі
Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від
08.04.2011 }


28.5.2. Узагальнення повідомлень і пропозицій, що містяться в
заявах та скаргах громадян.
28.5.3. Розроблення пропозицій щодо усунення причин і умов,
які спричиняють скоєння порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п )
та виникнення ДТП, удосконалення адміністративної практики.
Последний раз редактировалось Sorex Чт мар 07, 2013 09:58:44, всего редактировалось 2 раз(а).
oleg_t

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 09:22:59

Sorex писал(а):должно происходить остановка ТС и как должен подаваться сигнал об остановке (из-за того что не знал этого повесили на меня штраф )

А можно подробнее?
Sorex

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 09:34:41

oleg_t писал(а):
Sorex писал(а):должно происходить остановка ТС и как должен подаваться сигнал об остановке (из-за того что не знал этого повесили на меня штраф )

А можно подробнее?

читай
13. Підстави для зупинки працівником
Державтоінспекції МВС транспортного засобу
и
14. Порядок зупинки транспортного засобу
и
27. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС
з учасниками дорожнього руху

У меня были проблемы с тем , что гаишник , тупо махал рукой куда-то - а оказывается это он на меня показывал.... Ну и потом часто обращал внимание на то как они указывают на остановку - наверное в 60 % случаев просто махают вверх вниз, или указывают на тебя, а на место остановки не указывают


Текст соответствующих пунктов | +
Основные выделил жирным, остольное так, дополнение.


14.2. Сигнал про зупинку транспортного засобу подається
працівником підрозділу ДПС у зрозумілій для водіїв формі
(сигналів), за допомогою жезла регулювальника, свистка чи рукою.
При цьому жезлом (рукою) вказується безпосередньо на транспортний
засіб, який зупиняється, та на пропоноване місце зупинки.
{ Пункт 14.2 глави 14 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства внутрішніх справ N 524 ( z1198-12 ) від 11.06.2012 }


14.7. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції
зобов'язаний привітатися, чітко й зрозуміло назвати свою посаду,
звання та прізвище, повідомити про причину зупинки транспортного
засобу, суть скоєного правопорушення у випадку його вчинення та
висловити вимогу про пред'явлення водієм для перевірки посвідчення
на право керування транспортним засобом, реєстраційного документа
на транспортний засіб та поліса (сертифіката) обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів.
{ Пункт глави 14 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх
справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011, із змінами, внесеними
згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 618 ( z1086-11 )
від 22.08.2011; в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
N 524 ( z1198-12 ) від 11.06.2012 }

23. Заходи особистої безпеки
працівників підрозділів ДПС
23.1. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС
зобов'язаний дотримуватися заходів особистої безпеки, а саме:
23.1.1. Знаходитись на тротуарі, а за його відсутності - на
узбіччі дороги чи вулиці або на острівці безпеки.
23.1.2. Вихід працівника підрозділу ДПС на проїзну частину
дозволяється лише для здійснення розпорядчо-регулювальних дій,
огляду місця ДТП та надання допомоги учасникам дорожнього руху.
23.1.6. Проводити перевірку документів та розбір
правопорушення лише на тротуарі чи узбіччі дороги (вулиці),
острівці безпеки під прикриттям автомобіля. Службовий автомобіль
(автобус, мотоцикл) при цьому необхідно ставити також на тротуарі
чи узбіччі дороги (вулиці) за умови дотримання ПДР
( 1306-2001-п, 306а-2001-п ).

27. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС
з учасниками дорожнього руху
27.1. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з
учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах
дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності
особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні
до громадян.

27.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху
працівник підрозділу ДПС зобов'язаний привітатися, чітко й
зрозуміло назвати свою посаду, звання, прізвище, суть звернення та
на їх вимогу пред'явити службове посвідчення. { Абзац перший
пункту 27.2 глави 27 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх
справ N 524 ( z1198-12 ) від 11.06.2012 }
У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин
тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо
надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків.
У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС
зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі,
вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії,
що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються
виконання службових обов'язків.
27.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно
жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник
підрозділу ДПС спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен
зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися.
Для привертання уваги учасників дорожнього руху може
подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим
спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести
працівника підрозділу ДПС мають бути зрозумілими всім водіям і
пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не
створювало аварійної обстановки.
[/quote]
snap

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 10:59:05

Левша,ну а так хоть тебя убедили,что все-таки должен ? :D
levsha

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 11:06:57

snap
Я розумію що моя думка, яка часто протирічить твоїй, тебе дуже дратує, але це моя думка :)
Там дуже багато нюансів. Починаючи з того, що це внутрішня інструкція, а не закон, закінчуючи тим, а що ж саме повинен, хто саме, при яких обставинах.
Так що моя думка незмінна: за розміткою слідкувати повинен, за станом покриття повинен, за знаками повинен. Щодо того, що існуюча схема проїзду перехрестя не оптимальна і вона має бути іншою все не так очевидно.
З іншого боку, може навіть виявитись що подавались пропозиції про усунення причин порушення ПДД (ну, уявімо собі на хвилинку таку неймовірну ситуацію :) ). І що? Пропозиції можут бути в процесі розгляду. Пропозиції можуть бути перенаправлені в управління безпеки руху для аналізу чи вдосконаллення. Пропозиції можуть бути відхилені як необґрунтовані чи ще що.
Так що в чому саме мене мали переконати?
snap

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 11:12:21

Я розумію що моя думка, яка часто протирічить твоїй, тебе дуже дратує
Зря ты,это не так!А насчет "внутренней инструкции",дык ты же прекрасно знаешь,что они на дороге толькой ей и руководствуются,так как же быть?Тоесть, когда им выгодно она(инструкция) существует,а когда не выгодно,то нет?Так это подмена понятий называется!
Последний раз редактировалось snap Чт мар 07, 2013 11:23:50, всего редактировалось 1 раз.
BMB

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 11:19:52

levsha писал(а):Так що моя думка незмінна: за розміткою слідкувати повинен, за станом покриття повинен, за знаками повинен.


А какой же тогда смысл за этим следить, если ты этим не управляешь?

levsha писал(а):Щодо того, що існуюча схема проїзду перехрестя не оптимальна і вона має бути іншою все не так очевидно.


Эта схема, как и способ проезда, существуют уже не один десяток лет. И уже не одно поколение киевских водителей знают как проезжается это место. Просто кто-то из гаишников (спустя много лет!) усмотрел возможность лихо сбивать бабло. Что сейчас и реализуется вместо того, чтобы действительно пересмотреть схему разметки и установки знаков. НЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНЫ сотрудники ГАИ в наведении порядка и обеспечении безопасности движения! И не потому, что не должны (на самом деле должны!), а потому, что им это не выгодно.
healix

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 21:02:03

Не часто там езжу... Но, по памяти, что-то мне кажется, что там уходить в дальний пролёт, таки опасно :)

Давайте представим на минутку, что светофоры не работают... Это ж бывает?.. Да и любой перекрёсток должен проектироваться и на регулируемый проезд, и на нерегулируемый.
Так вот, если там выключить светофоры, то пустить наших водителей со съезда во второй пролёт - катастрофа. Убьются усе...

Есле чо, то сам всегда там проскакивал, как Сигналкин, но осталось чувство, что таки нарушение :)
BMB

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 21:20:55

healix

Там при неработающем светофоре реально только в крайний правый повернуть. Максимум, во второй справа. О том, чтобы пересечь 5 рядов (светофор не работает) не может быть и речи.
Torpedo

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 21:35:15

BMB писал(а):О том, чтобы пересечь 5 рядов (светофор не работает) не может быть и речи.

BMB, ой зря ты это healixу сказал... :D
healix

Re: Гаишный развод на Воздухфлотском мосту.

Чт мар 07, 2013 21:51:32

Если убрать сплошную - желающих найдётся больше, чем с ней :)
Write comments