drakosha » Вс сен 14, 2008 14:44:16
Сьгодні пробував заїхати на бардюрчик Тімура своїм кашаком. Получилось з третього разу. Потім подивився як це відбувається в Тімура.
Попитка номер раз. Підключений передні привід . Задні колеса на тротуарі. Передні вперті в бардюр. Газ. обороти 2200-2600. Стоїмо на місці, але передні колеса прокручуються. Варіант номер два. 4wd в положенні авто.Варіант 3- 4wd положення lock. Варіант номер чотири- це варіанти номер 2 та 3 без ESP. Результат варіантів 2,3,4- машина стоїть на місці, обороти 2600, ніодне колесо не крутиться ( не пробуксовує).
Я не спеціаліст , але для себе, поки, зробив такі висновки.
1. Усе на машині Тімура працює ( підключаються задні колеса ).
Висновок зроблено на основі отриманої інформації - порівняння варіанта №1 з №2,3,4. Якби не включався задній привід , то передні колеса у варіантах 2,3,4 продовжували б прокручуватись.
2.Чомуж машина не їде? - а). Машині на передньому приводі не вистачає сили тертя передніх коліс об бардюр, щоб вискочити. Що ж відбувається коли підключаємо задні. Сила тяги розприділяється між передніми і задніми ( на передні у порівнянні з варіантом №1 вона зменшується) на задніх відповідно зявляється. Передні в наслідок того, що стоять впритул да бровки створюють перешкоду заднім, витягнути,заднім ж просто не вистачає тяги . Тут слід згадати , що у нас варіатори, саме він тут відіграє, як кажуть, злую шутку. Варіатор дозує тягу,тому обороти і не збільшуються більше 2600, що унеможливлює зірвати в прбуксовку одразу дві осі. Тому машина виє на 2600 , обороти не збільшує, тяги не додає, машину не витягує на бардюр.
3.Моя ж вискочила. бо колеса 16дюймів, а не 17, як в Тімура, плюс більш накачені, от і заднім легше витянути передок , які впирається в пепешкоду більш накаченими колесами меншого діаметру.
При 20-30 сантеметровому розгочику, заїзду на косячок ( одне , а не два колеса впираються в перешкоду) кашак вилазить без проблем.
Думаю на зимових колесах Кашачок також там вибереться.
Радій кожному дню. Живи на всі сто.