Новички скажите пару слов о себе …
STORM
- STORM
- Сообщений: 3061
- Зарегистрирован: Вт сен 11, 2012 08:00:03
- Откуда: Запорожье
- Авто: Nissan XTrail 2.0 CVT2wd 2018
Re: Принимайте новенького
Чт фев 17, 2022 15:18:22
BIS писал(а):STORM писал(а):Я поставил Муль-т- лок, коврики купил, пленку поклеил, сигналку старлайн и всё. Больше ничего. Регистратор))) Больше ничего не ставил.
А какую модель сигналки ставил?
StarLine A61
STORM писал(а):StarLine A61
У меня такая же. Достойная.
BIS писал(а):Я посмотрел в салоне, что стоит всесезонка
У меня Dunlup шла - всесезонка. На зиму, ещё в 18-ом, взял нокиан. Катаюсь без проблем, правда ещё пробег 24500.

. Защиту ставил, летом езжу на 2WD, зимой на Auto или Lock. Ставил накладки на пороги и на задний бампер (стык с 5-ой дверью). Через неделю 4 года будет, пока ничего, кроме масла и фильтров не менял. 92-ым не пробовал заправляться, но это пока....
Мій кеша пішов у добрі руки

А я зробив собі цікаве оновлення

Сподіваюсь X-trail-овода з форуму не виженуть
альтист Данилов писал(а):подробиці, фото і т.і.
Щиро вітаю з обновкою.

Фото в інтернеті є

А подробиці... Машинка бімба

Мій попередній X-trail лишився у дочки. Так що є з чим порівнювати.
Габарити/керованість лишились такі ж. Машинка важче, тому підвіска відпрацьовує трішки по іншому, але все дуже солідно і пристойно. А от коли натискаєш на тапку, то дуже відрізняється. У нової сотня за 7 секунд. І це відчувається одразу.
Витрата палива по факту в місті 6,6. По трасі в мене вийшло 7,9. Фізику не надуриш. По місту за рахунок рекуперації споживання майже в два рази меньше проти попередньої моделі. А от по трасі ну може на пів літра-літр. І то по трасі залежить від швидкісного режиму. Я першу подорож старався не гнати(хоча сказали, що машина не вимагає обкатки).
В машині куча плюшок по безпеці. Майже всі сприймаються органічно без читання інструкцій і на викликають якогось дискомфорту. Єдине, що трішки вкурює, це розпізнавання знаків. Розпізнає воно їх класно, тільки про +20 км/год нічого не знає

Поки враження від машинки лише позитивні.
BISВітаю!
BIS писал(а):Сподіваюсь X-trail-овода з форуму не виженуть
та тут купа вже неКакшаводів, але ж всі свої

BIS писал(а):Розпізнає воно їх класно, тільки про +20 км/год нічого не знає
пошукай в налаштуваннях, має бути можливість задати "+Х км", зазвичай є таке.
bykovdima писал(а):BIS писал(а):Розпізнає воно їх класно, тільки про +20 км/год нічого не знає
пошукай в налаштуваннях, має бути можливість задати "+Х км", зазвичай є таке.
Щось не знайшов +20

Є ввімкнути/вимкнути попередження, а якихось +- не знайшов. Треба ще інструкцію почитати

Покатався на вихідних.Поклацав різні налаштування і плюшки. Спробував різні режими. Ділюсь враженнями.
Режим D дуже схожий на їзду на варіаторі. Приблизно такий же накат. Рекуперація невелика.
Режим B має більшу рекуперацію. Коли відпускаєш педаль газу, то рекуперація підторможує сильніше. Схоже як на механіці ввімкнути передачу нижче і тормозити двигуном.
Є ще кнопка E-Pedal.
З нею, при відпусканні педалі газу, вмикається рекуперація на повну і вмикаються фонарі сигналу тормозу. Машина доволі активно зупиняється. Не так як тормоз в підлогу, але швидкість скидає суттєво. В кінці щоб зупинитись всеодно треба тиснути на тормоз. Але думаю тормозні колодки не скоро доведеться міняти

Я ще не зрозумів, наскільки цей режим зручніший чи ні. Мабуть до нього треба звикнути. Але за результатами сьогоднішніх покатушок схиляюсь до того, що буду його використовувати. Основна відміннісь звикнути не знімати зовсім ногу з газу, коли їдеш по трасі і не збираєшся зупинятись.