Write comments

Парковки, праковщики, эвакуаторы

Ср фев 27, 2008 12:13:49

Для информации.
Вырезка из Декларация журналистов днепропетровских СМИ «Паркомафии - стоп»!

Мы хотим:
- Проинформировать горожан – автовладельцев о том, что единственная законная стоимость дневной парковки в Днепропетровске - 1.50 грн. в час.
- Призвать горожан перестать платить больше, как бы их не обманывали парковщики, называя разные суммы (от 2 до 3 гривен).
- Попросить автолюбителей обязательно требовать квитанцию от парковщика, и обратить их внимание на то, что в квитанции написано «стоимость парковки – 1.50, в том числе – 0.51 – городской сбор (налог)». Очень часто парковщики складывают эти цифры: 1.50 + 0.51 грн. Это – обман!

http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=9437

Сам давно уже выработал для себя следующие правила: Не плачу если нет бейджика, не плачу если не предоставлена квитанция, не плачу если нет соответствующего знака Платная парковка установленного ПДД, если же все присутствует плачу 1.50. Парковщики спорят иногда но сами прекрасно понимают свою неправоту. Просто любят из нашего народа делать "лохов" на каждом месте а мы и побороться за свои права не в состоянии
igor_big

Ср фев 27, 2008 15:03:25

PSYcho
Самое основное из написанного - это нужно обязательно разделять парковочный сбор (платится на оборудованных стоянка - 51 коп, и на необорудованных - 17 коп.) и услуги парковки - за услуги при ненадобности можно не платить. Если парковщик бытается заставить вас заплатить за ненужные вам услуги - это вымагательство.
PSYcho

Ср фев 27, 2008 16:40:14

igor_big
А что считать оборудованной и не оборудованной стоянкой? Если так подумать у нас 80 процентов стоянок необорудованы
igor_big

Ср фев 27, 2008 16:44:34

PSYcho
Оборудованная - самое основное несоответствие, это то что она должна быть НЕ НА проезжей части (то есть со шлакбаумом и забором). Все что вдоль дороги - это необорудованная.
Я читал статью какую-то, где это определено законодательно - не знаю :(
PSYcho

Ср фев 27, 2008 17:18:16

igor_big
Пошуршу в ЛИГЕ. Мож чего и накопаю. Спасибо за инфу
igor_big

Ср фев 27, 2008 17:49:17

Вот про Киев, у вас может не так.
Додаток 2
до рішення Київської міської ради
від 26.09.2002 р. N 47/207

VII. Блокування коліс транспортних засобів на відведених місцях для паркування
7.1. Блокування коліс транспортних засобів застосовується, якщо:
• водії припаркованих транспортних засобів не сплатили місцевий збір та послуги за паркування;
• місцевий збір та послуги за паркування сплачені не в повному обсязі або з порушенням порядку оплати;
• прострочено час дозволеного (сплаченого) паркування;
• порушено режим роботи місць платного паркування.
7.2. Блокування (розблокування) коліс транспортних засобів, водії яких порушили Правила паркування, здійснюється оператором.
7.3. Блокування здійснюється шляхом встановлення на будь-яке колесо транспортного засобу блокуючого пристрою (блокіратора).
7.4. Оператором, який здійснює блокування, складається акт про блокування (затвердженої форми).
Акт складається у 2-х примірниках і містить:
- дані оператора, який встановлює блокіратор;
- ім'я, прізвище та особистий підпис оператора, який здійснює блокування;
- координати оператора, до якого треба звернутись для зняття блокіратора;
- час і причину встановлення блокіратора.
Один примірник акта розміщується на видному місці на транспортному засобі, другий - залишається у оператора.
7.5. Розблокування транспортного засобу здійснюється за умови повної сплати водієм збору та послуг за паркування і виконані роботи з блокування і розблокування коліс у розмірах, визначених та затверджених у встановленому порядку.
У разі відмови водія від сплати зазначених вище коштів оператор в присутності понятих складає акт про порушення водієм встановленого порядку паркування, вказує розмір збору та послуг за паркування, виконані роботи з блокування та розблокування транспортного засобу, після цього проводиться розблокування коліс. Акт направляється до суду для стягнення зазначених вище коштів з порушника в примусовому порядку.
7.6. Оплата робіт з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів:
7.6.1. Особи, які порушили Правила паркування і до транспортних засобів яких застосовані заходи з блокування коліс, повинні сплатити за послуги паркування, роботи з блокування і розблокування, штраф, пеню у повному обсязі.
У разі відмови від оплати зазначених послуг та робіт їх розмір стягується в судовому порядку відповідно до законодавства України.
7.6.2. Сплата за роботи з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів не звільняє власників транспортних засобів від сплати послуг за паркування.
7.6.3. Роботи з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів сплачуються власником транспортного засобу або особою, яка має право на користування транспортним засобом.
Оплата здійснюється:
- шляхом перерахування коштів через установи спеціалізованих банків і Ощадного банку України на рахунок оператора, що надає послуги паркування, виконує роботи з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів;
- шляхом готівкового розрахунку з працівником оператора, який здійснює зазначені роботи, з оформленням розрахунку у встановленому порядку (касовий чек, квитанція суворої звітності про оплату робіт та послуг, журнал (книга) обліку квитанцій, зареєстрована у відповідному податковому органі, зберігання у встановленому порядку корінців квитанцій про сплату звітних документів для перевірки та контролю тощо).
7.6.4. Тарифи на платні послуги з блокування (розблокування) коліс автотранспортних засобів узгоджуються з управлінням з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації за поданням оператора.
7.6.5. Тарифи на послуги можуть бути переглянуті у разі зміни курсу національної валюти, встановленого Національним банком України, рішеннями Уряду щодо індексації платежів, росту інфляції тощо.
7.7. Матеріальну відповідальність за можливі механічні пошкодження транспортних засобів при блокуванні (розблокуванні) коліс згідно з чинним законодавством несе оператор.
VIII. Примусове переміщення транспортних засобів та тимчасова затримка номерних знаків
8.1. Пункт 8.1 розділу 8 виключено
(згідно з рішенням Київськоїміської ради від 10.07.2003 р. N 622/782)
8.2. Примусове переміщення транспортних засобів застосовується в разі їх залишення водієм на порушення правил зупинки і стоянки, якщо при цьому вони створюють загрозу безпеці дорожнього руху, а також виконанню робіт з утримання доріг, зелених насаджень, будинків та споруд, розташованих уздовж дороги.
8.3. При наявності вказаних у п. 8.2 цих Правил порушень працівник УДАІ чи оператор повідомляє чергову частину УДАІ ГУ МВС України в м. Києві про наявність порушення та необхідність примусового переміщення транспортного засобу.
8.4. Рішення про примусове переміщення транспортного засобу приймає працівник УДАІ.
8.5. Примусове переміщення транспортних засобів на спеціально обладнаний майданчик здійснює обслуговуючий транспортування підрозділ оператора.
8.6. Примусове переміщення транспортних засобів виконується за допомогою спеціальних технічних пристроїв автомобілями-евакуаторами у супроводженні працівника оператора.
При цьому:
• в чергову службу УДАІ ГУ МВС України в м. Києві повідомляється марка, державний реєстраційний номер та адреса знаходження транспортного засобу - "порушника";
• здійснюється огляд транспортного засобу;
• складається протокол, який містить:
- дату, час, адресу порушення і підстави примусового переміщення транспортного засобу;
- тип, марку, державний реєстраційний номер та особисті прикмети транспортного засобу, що евакуюється, перелік візуальних недоліків та пошкоджень на ньому;
- посаду, ім'я, прізвище та підпис особи, яка приймає рішення про примусове переміщення транспортного засобу;
- найменування, адресу та номер телефону оператора, посаду, прізвище, ім'я та підпис особи, яка здійснює примусове переміщення транспортного засобу;
- адресу місця зберігання транспортного засобу;
- посаду, ім'я та прізвище особи, яка приймає транспортний засіб на зберігання, її погодження (з особистим підписом) з переліком візуальних недоліків та пошкоджень на цьому транспортному засобі;
- відстань перевезення транспортного засобу з місця порушення до місця зберігання.
8.7. У разі звернення власника примусово переміщеного транспортного засобу до УДАІ ГУ МВС в м. Києві з питанням про місцезнаходження його транспортного засобу черговий УДАІ повідомляє власника про місцезнаходження транспортного засобу.
8.8. Евакуйований транспортний засіб приймається на спеціально обладнаний майданчик черговим з відповідним оформленням прийняття на зберігання та записом у журналі реєстрації.
8.9. На спеціально обладнаному майданчику примусово переміщений транспортний засіб утримується згідно з Правилами зберігання транспортних засобів на автостоянках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 N 115.
8.10. Транспортний засіб видається (повертається) власнику або особі, яка має право на користування цим транспортним засобом, після складання адміністративного протоколу по факту вчиненого ним порушення Правил дорожнього руху, за умови оплати ним робіт з примусового переміщення, зберігання транспортного засобу, а також збору та послуг за паркування (у разі їх необхідності та попередньої несплати).
8.11. У разі якщо транспортний засіб не затребуваний із спеціально обладнаного майданчика протягом 6 місяців, він може бути реалізованим відповідно до чинного законодавства. При його реалізації у встановленому законом порядку відшкодовуються всі витрати з його транспортування і зберігання.
8.12. Оплата робіт з примусового переміщення, зберігання транспортних засобів:
8.12.1. Особи, які порушили Правила паркування і до транспортних засобів яких застосовані заходи з примусового переміщення, повинні сплатити за послуги паркування, транспортування, зберігання, штраф, пеню у повному обсязі.
У разі відмови від оплати зазначених послуг та робіт їх розмір стягується в судовому порядку відповідно до законодавства України.
8.12.2. Сплата за роботи з примусового переміщення, зберігання транспортних засобів, власники яких порушили Правила платного паркування в м. Києві, не звільняє їх від сплати послуг за паркування при необхідності, а також штрафів за порушення Правил дорожнього руху та інших штрафів.
8.12.3. Роботи з примусового переміщення, зберігання транспортних засобів, що порушили Правила паркування у м. Києві, сплачуються власником транспортного засобу або особою, яка має відповідне право на користування транспортним засобом.
Оплата здійснюється:
- шляхом перерахування коштів через установи спеціалізованих банків і Ощадного банку України на рахунок оператора, що виконує роботи примусового переміщення, зберігання транспортних засобів;
- шляхом готівкового розрахунку з працівником оператора, який здійснює зазначені роботи, з оформленням розрахунку у встановленому порядку (касовий чек, квитанція суворої звітності про оплату робіт та послуг, журнал (книга) обліку квитанцій, зареєстрована у відповідному податковому органі, зберігання у встановленому порядку корінців квитанцій про сплату як звітних документів для перевірки та контролю тощо).
8.12.4. Тарифи на платні послуги з транспортування автотранспортних засобів до спеціально обладнаних майданчиків та утримання на них узгоджуються з управлінням з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації за поданням оператора.
8.12.5. Тарифи на послуги можуть бути переглянуті у разі зміни цін на пально-мастильні матеріали, курсу національної валюти, встановленого Національним банком України, рішень Уряду щодо індексації платежів, росту інфляції тощо.
8.13. Матеріальну відповідальність згідно з чинним законодавством за збереження та неушкодження транспортних засобів при транспортуванні на спеціально обладнані майданчики та утриманні на них несе оператор, який безпосередньо здійснює зазначені роботи.
Torpedo

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Сб май 13, 2017 08:18:46

На Крещатике установят первую роторную парковку на 10 машин
Парковка.jpg

Согласно договору, доставить конструкцию роторной парковки должны согласно правилам INCOTERMS-2010 DDP по адресу Крещатик, 36 — к зданию КГГА.
Kostya

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Сб май 13, 2017 08:40:06

Я думал вместо йолки. )))
Сэнсэй

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Сб май 13, 2017 10:15:55

Torpedo писал(а):по адресу Крещатик, 36 — к зданию КГГА.

Надеюсь, хоть во внутреннем дворе КГГА поставят это одоробло, не то - офигенно "украсят" Крещатик.
И интересно было бы услышать про энергозатраты этой карусели, там же многокиловаттные движки будут машинки вертеть.
Шульга

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Сб май 13, 2017 15:02:33

весь КГГА будет кататься как на колесе обоРзения :mrgreen:
Menwyy

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Сб май 13, 2017 20:15:28

Интересна ответственность в случае поломки. А то если сервис будет "жековский", то застрявшую тачку лучше сразу на продажу выставлять. Иначе быстрее сгниет.
Torpedo

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Ср мар 07, 2018 10:58:18

Опять британцы...
У «героев парковки» появился новый опасный враг

Британский инженер-механик Янник Рид придумал простое, но очень эффективное устройство для борьбы с любителями заехать автомобилем на тротуар или любую другую пешеходную зону. Новое устройство носит название CatClaw или Кошачий коготь.

Это круглое устройство размером с половинку маленького апельсина. Оно предназначено для установки на тротуарах и в тех местах, где проезд автомобилей запрещен. Когда автомобиль или грузовик заезжает на CatClaw, вес транспорта придавливает резиновую гибкую часть устройства, обнажая таким образом острый штифт, пробивающий шину.

Как по мне, то очень неоднозначно, как в плане физики, так и в плане закона.
Airman

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Вт апр 03, 2018 15:26:51

Водіїв будуть карати за неправильне паркування
03.04.2018
Водіїв будуть силою привчати паркуватися у дозволених місцях та платити за парковку.
Раніше паркувальники брали гроші з водіїв та фактично клали їх собі «в кишеню», а місту нічого не віддавали. Аби припинити зловживання та незаконне збагачення на паркуванні, із серпня минулого року в Києві діє безготівкова оплата за паркування. Однак водії так і не привчилися платити за парковку і дотримуватися правил. Утім, усе зміниться, коли почне діяти новий закон про реформування сфери паркування.

Тепер, окрім поліцейських, слідкувати за безпекою дорожнього руху в містах будуть інспектори з паркування. За словами розробників закону, це будуть не правоохоронці, а спеціальні держслужбовці міської ради, для яких створять окремий департамент.
Їх обиратимуть на конкурсній основі. За допомогою сертифікованих смартфонів інспектори з паркування та поліцейські будуть фіксувати три види порушення: неправильну зупинку, стоянку та паркування. Інформація про правопорушення буде надіслана в реєстр адміністративних правопорушень МВС. Це стане підставою для складання штрафу на місці. Для цього поліцейському або інспектору з паркування навіть не потрібне особисте спілкування з порушником.

«Ми хочемо, щоб та людина, яка не згодна, що її оштрафували, могла оскаржити свій штраф. А ми, в свою чергу, зафіксували на фото і відео з GPS-координатами, де його машина була поставлена», – розповідає народний депутат України Антон Геращенко.

Ще одне нововведення – відповідальним за порушення на дорогах буде власник авто, а не водій, який знаходився за кермом. Це передбачено при фіксації порушень у режимі фотозйомки, а також в автоматичному режимі. Проте, чи законно карати саме власника авто, а не водія, юристи не одностайні.

Аби штрафи не приходили людям, які продали свою машину за довіреністю, у Єдиному державному реєстрі власників транспортних засобів створили окреме поле – «належний користувач». Тобто водій за довіреністю має переоформити права власності на себе або додати інформацію в реєстр. Якщо цього не зробити та ігнорувати оплату штрафів, через деякий час у порушника можуть просто забрати машину.

«У разі несплати штрафів протягом 30 днів відповідна постанова буде спрямована до виконавчої служби для примусового виконання. Далі транспортний засіб буде заарештовано і затримано. Для повернення автомобіля необхідно буде погасити усі штрафи в подвійному розмірі. Це змушений буде робити водій, який користується автомобілем», – коментує консультант апарату Верховної Ради Павло Фролов.

Складніше виглядає ситуація із так званими «євробляхами». Штраф буде надіслано на адресу українця, який завіз через кордон машину на іноземних номерах. Або буде вручений іноземцю при виїзді з України. У разі несплати, йому буде заборонений подальший в’їзд у країну. Однак система стягнення штрафів із власників авто на єврономерах – недосконала, визнає співавтор закону Павло Фролов.

Як зазначають у Верховній Раді, реформування сфери паркування зменшить кількість заторів. А сплачені за паркування гроші будуть спрямовані на обладнання нових паркомісць.
Закон вступить у дію у вересні цього року.
Вложения
parkovka_08.jpg
parkovka_09.jpg
parkovka_17.jpg
parkovka_13.jpg
parkovka_05.jpg
parkovka_20.jpg
parkovka_20.jpg (54.16 KiB) Просмотров: 3104
oleg_t

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Вт сен 25, 2018 08:26:36

-
В Украине вступают в действие новые правила парковки. Какие штрафы ждут нарушителей
http://www.autoconsulting.ua/article.php?sid=42399
http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=42420
Tabarik

Re: Парковки, праковщики, эвакуаторы

Вт сен 25, 2018 09:09:10

Администрация настаивала, что бы фиксация происходила на обычный телефон и судилась за эту возможность. Но по закону это должно быть сертифицированное оборудование. Его не подготовили, срок сертификации пол года. Предполагалось перенести начало работы на это время.
Получается, что начинают работать не имея законного способа фиксации?
Write comments