Модераторы: healix, Модераторы форума
альтист Данилов писал(а):
А они все совершеннее. И недалёк тот день, когда этому с клюшкой даст сдачи.
31 студент з професійного училища при SKODA розробили вже сьомий прототип.
Авто розроблено на базі SKODA SCALA та має назву SLAVIA - на честь першого велосипеду розробки панів Лаурина та Клемента.
Юні винахідники заварили задні двері оригіналу, залишивши без змін колісну базу і габарити автомобіля. Замість заднього ряду був приварений спеціальний обтічник зі сталі, який компенсує кабріолету відсутність даху.
Від оригіналу незвичайному “спорткару” дісталася хіба що передня частина кузова та двері. Задні сидіння зникли, а передні замінили перегоновими ковшами. Колісні диски тепер на 20 дюймів. У задній частині з’явився акуратний спойлер і масивні обтічники за двома кріслами, які тягнуться до кришки багажника.
Цікаво, що дах у цій моделі відсутній взагалі. Щодо багажнику, то в нього влізе не так вже й багато. Аби щось в нього покласти, необхідно постаратися – обтічник приварений, і доступ в багажник здійснюється через невеликий отвір.
Під капотом Skoda Slavia залишився 1,5 літровий турбомотор на 150 к.с., який працює в парі з 7-ступінчастою DSG. Правда, вихлопна система була замінена на спортивну, а гальма запозичені у Octavia RS.
BMB писал(а):а саму "копейку" видел только на фото
Зарегистрированные пользователи: нет зарегистрированных пользователей