Перезувся і я сьогодні на Голосіївському - вартість 299 грн., плюс безкоштовна діагностику на стенді боша.
Від сервісу залишився неприємний осад. По-перше, майже повністю змінився персонал (був на станції чуть менше року назад).
По-друге, всі приймальники надзвичайно агресивні, на кожне питання відповідають на підвищених тонах. Як потім мені сказав, мій приймальник, що як він може бути спокійний, якщо вже 7-мий день підряд працює по 12 годин.
Перед мною була дівчина, яка приїхала на безкоштовну діагностику, так їй менеджер сказав, що ми зробимо цю діагностику і видамо вам роздруківку, а далі розбирайтеся самі (це все одно, що зробити кардіограму і самому розбиратися в ній чи є в тебе проблеми). Саме цікаво було далі, коли дівчина відмовилася і менеджер їй сказав, що в нього закінчилися пропуски і щоб виїхати з сервісу необхідно замовити якусь роботу. Дівчина - молодець, не розгубилися, і сказала, так що мені викликати міліцію - проблему з пропуском зразу вирішилася...
По-третє, виявляється при попередньому записі дівчина, яка приймає заявки, не поставила галочку про безкоштовну діагностику - як результат сказали, що це значно збільшиться час перебування на сервісі.
В четверте, при шиномонтажі мені не поміняли місцями передні та задні колеса, на моє питання чому Ви це не зробили - сказали, що вони візуально визначали де менше зносу, тій колеса поставили на перед. На прохання показати як виглядає ця процедура - були якійсь незрозумілі намагання виміряти підручними засобами висоту протектора та намагання сказати, що це все фігня і не потрібно звертати увагу на мануал
На моє зауваження чому при ТО Ви вимагаєте, наприклад, міняти свічки через кожні 30 тис., була затяжна пауза. Потім ще приймальник добив своїм поясненням, що не всі хочуть переставляти колеса місцями і це навіть вигідно, тому зношується одна пара резини і відповідно купувати потрібно буде лише одну пару
Врешті вони мені запропонували їх переставити, сказавши, що займе 10-15 хвилин, але поскільки я вже був на сервісі майже 4 години, більше залишатися там не хотілося.
Да, знайшли проблему з розємом заднього лівого ліхтаря - при включенній аварійці, габаритах та сигналу стоп - мерехтів сигнал стоп, додатково виконали ремонт розєму.
Отже, підсумовуючи все вище сказане, якщр хтось хоче робити там шиномонтаж, то додатково скажіть менеджеру, щоб він врахував в наряді наступне:
- позначити, які колеса де стояли до початку шиномонтажу;
- обовязково поміняти місцями передні та задні колеса.
Якщо записуєтеся попередньо, то говоріт дівчині, щоб обовязково відмітила, що Ви хочете пройти діагностику.
Якщо це не зробити, то ці операції не будуть виконані. Про що мені менеджерами і було вказано "А Ви ж це нам не сказали"