Курс 1Qгрошi=0.1грн. Джекпот: 24,00. Куплено билетов: 0. Следующий розыгрыш: Сб апр 27, 2024 17:20:35. Перейти к лотерее

Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Здесь можно говорить об ЭТОМ без цензуры и чистки

Модератор: Модераторы форума

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 18:56:56

Как и обещал, таки потрачу кусочек времени, чтобы пролить свет и помочь разобраться тем, кто по разным причинам не приемлет изменения к Конституции и считает их узурпацией, федерализацией и т.д. В большинстве случаев такие суждения основаны на прочтении чужого субъективного мнения, а уж когда оно заангажировано и подаётся на подготовленную почву, то пиши пропало.

Итак, давайте пойдём постатейно. В нашей политико-помоечной теме про шаги власти я уже пояснил, что с точки зрения процедуры всё идёт в полном соответствии Конституции, в отличие от того, как менял КУ януковощь в своё мрачное время. КСУ уже дал заключение по соответствию статьям 157 и 158 предложенных изменений, и дальше должно состояться допиливание в комитетах и вынос на 2-е чтение в ВРУ, где понадобятся 300 штыков "за" для принятия изменений.

А что, если не примут?
Ну, тогда запустить вторую попытку смогут только через год, а что будетсо страной - ХЗ, так как сложно сказать, что пропоёт нам антипутинская коалиция здравого смысла и как поведёт седя само пуйло. Вчерашне событи говорят нам о том, что он таки сливается с Донбасса, но просто так отползти в сторону никак не желает. Да и начало этой мощной реформы даст нам очень крутой рычаг опять-таки с длинным плечом со стороны запада. Вову удушат, а нам достроят "Витрину" на год ранее пессимистического варианта, о котором я сказал.

Большая просьба в теме не флудить, а задавать конкретные вопросы или писать конкретные замечания, но объективно основанные на тексте поправок и статей, а не на "мне каацца" или "вот известно, что".

Ну, поехали. 8)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :

I. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 30, ст. 141) такі зміни:


- пункти 29 і 30 частини першої статті 85

Было:

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:

1) внесення змін до Конституції України в межах і порядку, передбачених розділом XIII цієї Конституції;

2) призначення всеукраїнського референдуму з питань, визначених статтею 73 цієї Конституції;

3) прийняття законів;

4) затвердження Державного бюджету України та внесення змін до нього, контроль за виконанням Державного бюджету України, прийняття рішення щодо звіту про його виконання;

5) визначення засад внутрішньої і зовнішньої політики;

6) затвердження загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля;

7) призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;

8) заслуховування щорічних та позачергових послань Президента України про внутрішнє і зовнішнє становище України;

9) оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України;

10) усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції;

11) розгляд і прийняття рішення щодо схвалення Програми діяльності Кабінету Міністрів України;

12) призначення за поданням Президента України Прем’єр-міністра України, Міністра оборони України, Міністра закордонних справ України, призначення за поданням Прем’єр-міністра України інших членів Кабінету Міністрів України, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Голови Фонду державного майна України, звільнення зазначених осіб з посад, вирішення питання про відставку Прем’єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України;

12-1) призначення на посаду та звільнення з посади за поданням Президента України Голови Служби безпеки України;

13) здійснення контролю за діяльністю Кабінету Міністрів України відповідно до цієї Конституції та закону;

14) затвердження рішень про надання Україною позик і економічної допомоги іноземним державам та міжнародним організаціям, а також про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик, не передбачених Державним бюджетом України, здійснення контролю за їх використанням;

15) прийняття Регламенту Верховної Ради України;

16) призначення на посади та звільнення з посад Голови та інших членів Рахункової палати;

17) призначення на посаду та звільнення з посади Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; заслуховування його щорічних доповідей про стан дотримання та захисту прав і свобод людини в Україні;

18) призначення на посаду та звільнення з посади Голови Національного банку України за поданням Президента України;

19) призначення на посади та звільнення з посад половини складу Ради Національного банку України;

20) призначення на посади та звільнення з посад половини складу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

21) призначення на посади та звільнення з посад членів Центральної виборчої комісії за поданням Президента України;

22) затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій Служби безпеки України, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також Міністерства внутрішніх справ України;

23) схвалення рішення про надання військової допомоги іншим державам, про направлення підрозділів Збройних Сил України до іншої держави чи про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України;

24) встановлення державних символів України;

25) надання згоди на призначення на посаду та звільнення з посади Президентом України Генерального прокурора України; висловлення недовіри Генеральному прокуророві України, що має наслідком його відставку з посади;

26) призначення на посади та звільнення з посад третини складу Конституційного Суду України;

27) обрання суддів безстроково;

28) дострокове припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим за наявності висновку Конституційного Суду України про порушення нею Конституції України або законів України; призначення позачергових виборів до Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

29) утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування і перейменування населених пунктів і районів;

30) призначення чергових та позачергових виборів до органів місцевого самоврядування;


31) затвердження протягом двох днів з моменту звернення Президента України указів про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації;

32) надання законом згоди на обов’язковість міжнародних договорів України та денонсація міжнародних договорів України;

33) здійснення парламентського контролю у межах, визначених цією Конституцією та законом;

34) прийняття рішення про направлення запиту до Президента України на вимогу народного депутата України, групи народних депутатів України чи комітету Верховної Ради України, попередньо підтриману не менш як однією третиною від конституційного складу Верховної Ради України;

35) призначення на посаду та звільнення з посади керівника апарату Верховної Ради України; затвердження кошторису Верховної Ради України та структури її апарату;

36) затвердження переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, визначення правових засад вилучення об’єктів права приватної власності;

37) затвердження законом Конституції Автономної Республіки Крим, змін до неї.

Верховна Рада України здійснює також інші повноваження, які відповідно до Конституції України віднесені до її відання.

Станет:

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:

1) внесення змін до Конституції України в межах і порядку, передбачених розділом XIII цієї Конституції;

2) призначення всеукраїнського референдуму з питань, визначених статтею 73 цієї Конституції;

3) прийняття законів;

4) затвердження Державного бюджету України та внесення змін до нього, контроль за виконанням Державного бюджету України, прийняття рішення щодо звіту про його виконання;

5) визначення засад внутрішньої і зовнішньої політики;

6) затвердження загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля;

7) призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;

8) заслуховування щорічних та позачергових послань Президента України про внутрішнє і зовнішнє становище України;

9) оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України;

10) усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції;

11) розгляд і прийняття рішення щодо схвалення Програми діяльності Кабінету Міністрів України;

12) призначення за поданням Президента України Прем’єр-міністра України, Міністра оборони України, Міністра закордонних справ України, призначення за поданням Прем’єр-міністра України інших членів Кабінету Міністрів України, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Голови Фонду державного майна України, звільнення зазначених осіб з посад, вирішення питання про відставку Прем’єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України;

12-1) призначення на посаду та звільнення з посади за поданням Президента України Голови Служби безпеки України;

13) здійснення контролю за діяльністю Кабінету Міністрів України відповідно до цієї Конституції та закону;

14) затвердження рішень про надання Україною позик і економічної допомоги іноземним державам та міжнародним організаціям, а також про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик, не передбачених Державним бюджетом України, здійснення контролю за їх використанням;

15) прийняття Регламенту Верховної Ради України;

16) призначення на посади та звільнення з посад Голови та інших членів Рахункової палати;

17) призначення на посаду та звільнення з посади Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; заслуховування його щорічних доповідей про стан дотримання та захисту прав і свобод людини в Україні;

18) призначення на посаду та звільнення з посади Голови Національного банку України за поданням Президента України;

19) призначення на посади та звільнення з посад половини складу Ради Національного банку України;

20) призначення на посади та звільнення з посад половини складу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

21) призначення на посади та звільнення з посад членів Центральної виборчої комісії за поданням Президента України;

22) затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій Служби безпеки України, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також Міністерства внутрішніх справ України;

23) схвалення рішення про надання військової допомоги іншим державам, про направлення підрозділів Збройних Сил України до іншої держави чи про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України;

24) встановлення державних символів України;

25) надання згоди на призначення на посаду та звільнення з посади Президентом України Генерального прокурора України; висловлення недовіри Генеральному прокуророві України, що має наслідком його відставку з посади;

26) призначення на посади та звільнення з посад третини складу Конституційного Суду України;

27) обрання суддів безстроково;

28) дострокове припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим за наявності висновку Конституційного Суду України про порушення нею Конституції України або законів України; призначення позачергових виборів до Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

29) утворення і ліквідація громад, районів, областей, встановлення і зміна їхніх меж; найменування і перейменування поселень, громад, районів, областей;

30) призначення позачергових виборів голів громад, депутатів рад громад, районних, обласних рад;


31) затвердження протягом двох днів з моменту звернення Президента України указів про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації;

32) надання законом згоди на обов’язковість міжнародних договорів України та денонсація міжнародних договорів України;

33) здійснення парламентського контролю у межах, визначених цією Конституцією та законом;

34) прийняття рішення про направлення запиту до Президента України на вимогу народного депутата України, групи народних депутатів України чи комітету Верховної Ради України, попередньо підтриману не менш як однією третиною від конституційного складу Верховної Ради України;

35) призначення на посаду та звільнення з посади керівника апарату Верховної Ради України; затвердження кошторису Верховної Ради України та структури її апарату;

36) затвердження переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, визначення правових засад вилучення об’єктів права приватної власності;

37) затвердження законом Конституції Автономної Республіки Крим, змін до неї.

Верховна Рада України здійснює також інші повноваження, які відповідно до Конституції України віднесені до її відання.


Тут ничего крамольного, как видим, нет. Добавлена новая единица измерения местного самоуправления - громада. Причём, как образовывать, так и пребразовывать их имеет исключительное право ВРУ. Защита от федерализации? Да!
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 4
DoMik (Ср сен 02, 2015 22:30:29), Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:40:45), elektron (Вт сен 01, 2015 22:41:16), levsha (Ср сен 02, 2015 13:55:13)
Рейтинг: 10.53%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 19:02:46

Едем дальше.
- пункт 16 частини першої статті 92 викласти в такій редакції:

Было:

Стаття 92. Виключно законами України визначаються:

1) права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина;

2) громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства;

3) права корінних народів і національних меншин;

4) порядок застосування мов;

5) засади використання природних ресурсів, виключної (морської) економічної зони, континентального шельфу, освоєння космічного простору, організації та експлуатації енергосистем, транспорту і зв'язку;

6) основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення; засади регулювання праці і зайнятості, шлюбу, сім'ї, охорони дитинства, материнства, батьківства; виховання, освіти, культури і охорони здоров'я; екологічної безпеки;

7) правовий режим власності;

8) правові засади і гарантії підприємництва; правила конкуренції та норми антимонопольного регулювання;

9) засади зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності, митної справи;

10) засади регулювання демографічних та міграційних процесів;

11) засади утворення і діяльності політичних партій, інших об'єднань громадян, засобів масової інформації;

12) організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики;

13) територіальний устрій України;

{Офіційне тлумачення пункту 13 частини першої статті 92 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}

14) судоустрій, судочинство, статус суддів, засади судової експертизи, організація і діяльність прокуратури, органів дізнання і слідства, нотаріату, органів і установ виконання покарань; основи організації та діяльності адвокатури;

15) засади місцевого самоврядування;

16) статус столиці України; спеціальний статус інших міст;

17) основи національної безпеки, організації Збройних Сил України і забезпечення громадського порядку;

18) правовий режим державного кордону;

19) правовий режим воєнного і надзвичайного стану, зон надзвичайної екологічної ситуації;

20) організація і порядок проведення виборів і референдумів;

21) організація і порядок діяльності Верховної Ради України, статус народних депутатів України;

22) засади цивільно-правової відповідальності; діяння, які є злочинами, адміністративними або дисциплінарними правопорушеннями, та відповідальність за них.

{Офіційне тлумачення положення пункту 22 частини першої статті 92 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2001 від 30.05.2001}

Виключно законами України встановлюються:

1) Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори; засади створення і функціонування фінансового, грошового, кредитного та інвестиційного ринків; статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України; порядок утворення і погашення державного внутрішнього і зовнішнього боргу; порядок випуску та обігу державних цінних паперів, їх види і типи;

2) порядок направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав; порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України;

3) одиниці ваги, міри і часу; порядок встановлення державних стандартів;

4) порядок використання і захисту державних символів;

5) державні нагороди;

6) військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання;

7) державні свята;

8) порядок утворення і функціонування вільних та інших спеціальних зон, що мають економічний чи міграційний режим, відмінний від загального.

Законом України оголошується амністія.


Станет:

Стаття 92. Виключно законами України визначаються:

1) права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина;

2) громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства;

3) права корінних народів і національних меншин;

4) порядок застосування мов;

5) засади використання природних ресурсів, виключної (морської) економічної зони, континентального шельфу, освоєння космічного простору, організації та експлуатації енергосистем, транспорту і зв'язку;

6) основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення; засади регулювання праці і зайнятості, шлюбу, сім'ї, охорони дитинства, материнства, батьківства; виховання, освіти, культури і охорони здоров'я; екологічної безпеки;

7) правовий режим власності;

8) правові засади і гарантії підприємництва; правила конкуренції та норми антимонопольного регулювання;

9) засади зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності, митної справи;

10) засади регулювання демографічних та міграційних процесів;

11) засади утворення і діяльності політичних партій, інших об'єднань громадян, засобів масової інформації;

12) організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики;

13) територіальний устрій України;

{Офіційне тлумачення пункту 13 частини першої статті 92 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}

14) судоустрій, судочинство, статус суддів, засади судової експертизи, організація і діяльність прокуратури, органів дізнання і слідства, нотаріату, органів і установ виконання покарань; основи організації та діяльності адвокатури;

15) засади місцевого самоврядування;

16) статус Києва як столиці України;

17) основи національної безпеки, організації Збройних Сил України і забезпечення громадського порядку;

18) правовий режим державного кордону;

19) правовий режим воєнного і надзвичайного стану, зон надзвичайної екологічної ситуації;

20) організація і порядок проведення виборів і референдумів;

21) організація і порядок діяльності Верховної Ради України, статус народних депутатів України;

22) засади цивільно-правової відповідальності; діяння, які є злочинами, адміністративними або дисциплінарними правопорушеннями, та відповідальність за них.

{Офіційне тлумачення положення пункту 22 частини першої статті 92 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2001 від 30.05.2001}

Виключно законами України встановлюються:

1) Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори; засади створення і функціонування фінансового, грошового, кредитного та інвестиційного ринків; статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України; порядок утворення і погашення державного внутрішнього і зовнішнього боргу; порядок випуску та обігу державних цінних паперів, їх види і типи;

2) порядок направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав; порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України;

3) одиниці ваги, міри і часу; порядок встановлення державних стандартів;

4) порядок використання і захисту державних символів;

5) державні нагороди;

6) військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання;

7) державні свята;

8) порядок утворення і функціонування вільних та інших спеціальних зон, що мають економічний чи міграційний режим, відмінний від загального.

Законом України оголошується амністія.


А вот тут вообще убирают возможность в будущем присваивать какие-либо особые статусы любым городам, кроме Киева, как столицы. Севас тоже лишат этого статуса, как только Крым вернём взад. Да и не нужно это при новой модели самоуправления и планируемых объёмах бюджетного трафика на местах. Защита от коррупции, схем и той же федерализации? Однозначно - ДА!
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 4
DoMik (Ср сен 02, 2015 22:31:13), Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:41:04), elektron (Вт сен 01, 2015 22:41:29), levsha (Ср сен 02, 2015 20:24:11)
Рейтинг: 10.53%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 19:10:43

Дальше раздел Президента.

- частину першу статті 106 доповнити пунктом 81 такого змісту:

Было:

Стаття 106. Президент України:

1) забезпечує державну незалежність, національну безпеку і правонаступництво держави;

2) звертається з посланнями до народу та із щорічними і позачерговими посланнями до Верховної Ради України про внутрішнє і зовнішнє становище України;

3) представляє державу в міжнародних відносинах, здійснює керівництво зовнішньополітичною діяльністю держави, веде переговори та укладає міжнародні договори України;

4) приймає рішення про визнання іноземних держав;

5) призначає та звільняє глав дипломатичних представництв України в інших державах і при міжнародних організаціях; приймає вірчі і відкличні грамоти дипломатичних представників іноземних держав;

6) призначає всеукраїнський референдум щодо змін Конституції України відповідно до статті 156 цієї Конституції, проголошує всеукраїнський референдум за народною ініціативою;

{Офіційне тлумачення пункту 6 частини першої статті 106 див. в Рішенні Конституційного Суду № 23-рп/2008 від 15.10.2008}

7) призначає позачергові вибори до Верховної Ради України у строки, встановлені цією Конституцією;

8) припиняє повноваження Верховної Ради України у випадках, передбачених цією Конституцією;

{Пункт 8 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

9) вносить за пропозицією коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, сформованої відповідно до статті 83 Конституції України, подання про призначення Верховною Радою України Прем’єр-міністра України в строк не пізніше ніж на п’ятнадцятий день після одержання такої пропозиції;


{Пункт 9 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

10) вносить до Верховної Ради України подання про призначення Міністра оборони України, Міністра закордонних справ України;

{Пункт 10 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

11) призначає на посаду та звільняє з посади за згодою Верховної Ради України Генерального прокурора України;

{Пункт 11 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

12) призначає на посади та звільняє з посад половину складу Ради Національного банку України;

{Пункт 12 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

13) призначає на посади та звільняє з посад половину складу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

{Пункт 13 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

14) вносить до Верховної Ради України подання про призначення на посаду та звільнення з посади Голови Служби безпеки України;

{Пункт 14 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

15) зупиняє дію актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності цій Конституції з одночасним зверненням до Конституційного Суду України щодо їх конституційності;

{Пункт 15 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

16) скасовує акти Ради міністрів Автономної Республіки Крим;

{Пункт 16 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

17) є Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України; призначає на посади та звільняє з посад вище командування Збройних Сил України, інших військових формувань; здійснює керівництво у сферах національної безпеки та оборони держави;

18) очолює Раду національної безпеки і оборони України;

19) вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань;

{Пункт 19 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

20) приймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України;

21) приймає у разі необхідності рішення про введення в Україні або в окремих її місцевостях надзвичайного стану, а також оголошує у разі необхідності окремі місцевості України зонами надзвичайної екологічної ситуації - з наступним затвердженням цих рішень Верховною Радою України;

22) призначає на посади та звільняє з посад третину складу Конституційного Суду України;

{Пункт 22 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

23) утворює суди у визначеному законом порядку;

24) присвоює вищі військові звання, вищі дипломатичні ранги та інші вищі спеціальні звання і класні чини;

25) нагороджує державними нагородами; встановлює президентські відзнаки та нагороджує ними;

26) приймає рішення про прийняття до громадянства України та припинення громадянства України, про надання притулку в Україні;

27) здійснює помилування;

28) створює у межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, для здійснення своїх повноважень консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби;

29) підписує закони, прийняті Верховною Радою України;

30) має право вето щодо прийнятих Верховною Радою України законів (крім законів про внесення змін до Конституції України) з наступним поверненням їх на повторний розгляд Верховної Ради України;

{Пункт 30 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

31) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України.

Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.

Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.

Акти Президента України, видані в межах повноважень, передбачених пунктами 5, 18, 21, 23 цієї статті, скріплюються підписами Прем’єр-міністра України і міністра, відповідального за акт та його виконання.

{Частина четверта статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}


Станет:

Стаття 106. Президент України:

1) забезпечує державну незалежність, національну безпеку і правонаступництво держави;

2) звертається з посланнями до народу та із щорічними і позачерговими посланнями до Верховної Ради України про внутрішнє і зовнішнє становище України;

3) представляє державу в міжнародних відносинах, здійснює керівництво зовнішньополітичною діяльністю держави, веде переговори та укладає міжнародні договори України;

4) приймає рішення про визнання іноземних держав;

5) призначає та звільняє глав дипломатичних представництв України в інших державах і при міжнародних організаціях; приймає вірчі і відкличні грамоти дипломатичних представників іноземних держав;

6) призначає всеукраїнський референдум щодо змін Конституції України відповідно до статті 156 цієї Конституції, проголошує всеукраїнський референдум за народною ініціативою;

{Офіційне тлумачення пункту 6 частини першої статті 106 див. в Рішенні Конституційного Суду № 23-рп/2008 від 15.10.2008}

7) призначає позачергові вибори до Верховної Ради України у строки, встановлені цією Конституцією;

8) припиняє повноваження Верховної Ради України у випадках, передбачених цією Конституцією;

{Пункт 8 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

8-1) тимчасово зупиняє повноваження голови громади, складу ради громади, районної, обласної ради та призначає тимчасового державного уповноваженого у випадках, визначених цією Конституцією;

9) вносить за пропозицією коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, сформованої відповідно до статті 83 Конституції України, подання про призначення Верховною Радою України Прем’єр-міністра України в строк не пізніше ніж на п’ятнадцятий день після одержання такої пропозиції;

{Пункт 9 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

10) вносить до Верховної Ради України подання про призначення Міністра оборони України, Міністра закордонних справ України;

{Пункт 10 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

11) призначає на посаду та звільняє з посади за згодою Верховної Ради України Генерального прокурора України;

{Пункт 11 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

12) призначає на посади та звільняє з посад половину складу Ради Національного банку України;

{Пункт 12 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

13) призначає на посади та звільняє з посад половину складу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

{Пункт 13 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

14) вносить до Верховної Ради України подання про призначення на посаду та звільнення з посади Голови Служби безпеки України;

{Пункт 14 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

15) зупиняє дію актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності цій Конституції з одночасним зверненням до Конституційного Суду України щодо їх конституційності;

{Пункт 15 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

16) скасовує акти Ради міністрів Автономної Республіки Крим;

{Пункт 16 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

17) є Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України; призначає на посади та звільняє з посад вище командування Збройних Сил України, інших військових формувань; здійснює керівництво у сферах національної безпеки та оборони держави;

18) очолює Раду національної безпеки і оборони України;

19) вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань;

{Пункт 19 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

20) приймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України;

21) приймає у разі необхідності рішення про введення в Україні або в окремих її місцевостях надзвичайного стану, а також оголошує у разі необхідності окремі місцевості України зонами надзвичайної екологічної ситуації - з наступним затвердженням цих рішень Верховною Радою України;

22) призначає на посади та звільняє з посад третину складу Конституційного Суду України;

{Пункт 22 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

23) утворює суди у визначеному законом порядку;

24) присвоює вищі військові звання, вищі дипломатичні ранги та інші вищі спеціальні звання і класні чини;

25) нагороджує державними нагородами; встановлює президентські відзнаки та нагороджує ними;

26) приймає рішення про прийняття до громадянства України та припинення громадянства України, про надання притулку в Україні;

27) здійснює помилування;

28) створює у межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, для здійснення своїх повноважень консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби;

29) підписує закони, прийняті Верховною Радою України;

30) має право вето щодо прийнятих Верховною Радою України законів (крім законів про внесення змін до Конституції України) з наступним поверненням їх на повторний розгляд Верховної Ради України;

{Пункт 30 частини першої статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}

31) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України.

Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.

Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.

Акти Президента України, видані в межах повноважень, передбачених пунктами 5, 18, 21, 23 цієї статті, скріплюються підписами Прем’єр-міністра України і міністра, відповідального за акт та його виконання.

{Частина четверта статті 106 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}


Это мера скорой помощи. Накосячил товариСЧ, пока КСУ, то да сё, Президент его выводит за штат, так сказать. Защта от дурака. Про случаи увидим далее.
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 3
Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:41:16), elektron (Вт сен 01, 2015 22:41:40), levsha (Ср сен 02, 2015 20:26:01)
Рейтинг: 7.89%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 19:16:36

- пункт 5 статті 121 виключити

Стаття 121. Прокуратура України становить єдину систему, на яку покладаються:

1) підтримання державного обвинувачення в суді;

2) представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом;

3) нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство;

4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян;

5) нагляд за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами.

{Статтю 121 доповнено пунктом 5 згідно із Законом № 742-VII від 21.02.2014}


Тут приводят в соответствие с реформой Прокуратуры.
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 4
DoMik (Ср сен 02, 2015 22:31:50), Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:41:29), elektron (Вт сен 01, 2015 22:41:57), levsha (Ср сен 02, 2015 20:27:28)
Рейтинг: 10.53%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 19:29:19

- зміна назви розділу IX.

Было:

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ УКРАЇНИ

Станет:

Адміністративно-територіальний устрій України

- частину першу статті 150 доповнити пунктом 11 такого змісту

Было:

Стаття 150. До повноважень Конституційного Суду України належить:

1) вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність):

законів та інших правових актів Верховної Ради України;

{Офіційне тлумачення положення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2002 від 27.03.2002}

актів Президента України;

{Офіційне тлумачення положення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2002 від 27.03.2002}

актів Кабінету Міністрів України;

правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

Ці питання розглядаються за зверненнями: Президента України; не менш як сорока п'яти народних депутатів України; Верховного Суду України; Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

2) офіційне тлумачення Конституції України та законів України.

З питань, передбачених цією статтею, Конституційний Суд України ухвалює рішення, які є обов'язковими до виконання на території України, остаточними і не можуть бути оскаржені.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 15-рп/2000 від 14.12.2000}


Станет:

Стаття 150. До повноважень Конституційного Суду України належить:

1) вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність):

законів та інших правових актів Верховної Ради України;

{Офіційне тлумачення положення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2002 від 27.03.2002}

актів Президента України;

{Офіційне тлумачення положення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 7-рп/2002 від 27.03.2002}

актів Кабінету Міністрів України;

правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

Ці питання розглядаються за зверненнями: Президента України; не менш як сорока п'яти народних депутатів України; Верховного Суду України; Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

1-1) вирішення питання за зверненням Президента України про відповідність Конституції України акта голови громади, ради громади, районної, обласної ради;

2) офіційне тлумачення Конституції України та законів України.

З питань, передбачених цією статтею, Конституційний Суд України ухвалює рішення, які є обов'язковими до виконання на території України, остаточними і не можуть бути оскаржені.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 150 див. в Рішенні Конституційного Суду № 15-рп/2000 від 14.12.2000}


Вот она - зрада! Просто так Президент и Префект никого никуда не пошлют, так как процедурка есть - с подачей в КСУ. Об этой норме спорят, но не о процедуре, как таковой, а о КСУ, так как в той же Польше это лежит на судах пониже рангом, для ускорения процеса. Тем не менее, это сдерживающий мезанизм от узурпации. Префект считает неконституционным решение местной рады-громады, обращается к Президенту, а тот - в КСУ. Сейчас мэры и головы Рад - неприкасаемые. Оттого и имеем Кернеса и прочих тварей, а тут есть механизм их смещения в случае залёта по определённым статьям, например, призывы к сепаратизму. Вот и имеем новую прогрессивную процедуру. Народ выбирает Рады, выборы назначает ВРУ, а инициировать прекращение полномочий имеет право Президентская вертикаль.
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 4
DoMik (Ср сен 02, 2015 22:32:33), Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:41:39), elektron (Вт сен 01, 2015 22:42:15), levsha (Ср сен 02, 2015 20:27:54)
Рейтинг: 10.53%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 20:00:06

- статті 118, 119, 132, 133, 140–144 викласти в такій редакції

Было:

Стаття 118. Виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

{Офіційне тлумачення положення частини першої статті 118 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003, № 9-рп/2005 від 13.10.2005}

Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 118 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003, № 9-рп/2005 від 13.10.2005}

Склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій.

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 118 див. в Рішенні Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003}

Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.

{Офіційне тлумачення положення частини четвертої статті 118 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003, № 9-рп/2005 від 13.10.2005}

Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.

Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними чи обласними радами.

Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.

Рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня.

Обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає обґрунтовану відповідь.

Якщо недовіру голові районної чи обласної державної адміністрації висловили дві третини депутатів від складу відповідної ради, Президент України приймає рішення про відставку голови місцевої державної адміністрації.

Станет:

Стаття 118. Виконавчу владу в районах і областях, у Києві та Севастополі здійснюють префекти.
Особливості здійснення виконавчої влади у Києві та Севастополі визначаються окремими законами.
Префекта призначає на посаду та звільняє з посади за поданням Кабінету Міністрів України Президент України.
Префект є державним службовцем.
Префект під час здійснення своїх повноважень відповідальний перед Президентом України, підзвітний та підконтрольний Кабінетові Міністрів України.

Подчёркнутый текст дискутируется и вероятно будет уточнён, так как по факту, всей полноты исполнительной власти Префекты не осуществляют. Их задача - больше контроль и координация. По аналогии с воеводами в Польше. В БПП об этом знают, и зная Пинзеника, он таки допилит до идеала, тут я не сомневаюсь. Более того, Президент отдаёт свои рычаги влияния, така как по подаче КМУ и назначается, и увольняется Префект, и подконтролен он не Президенту, а КМУ. А КМУ формирует коалиция, как помним, причём право первой брачной ночи у партии-победителя. Логично? Более чем! Лебель, щука и рак идут в прошлое.

Было:

Стаття 119. Місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують:

1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади;

2) законність і правопорядок; додержання прав і свобод громадян;

3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку;

4) підготовку та виконання відповідних обласних і районних бюджетів;

5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;

6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;

7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.


Станет:

Стаття 119. Префект на відповідній території:
1) здійснює нагляд за додержанням Конституції і законів України органами місцевого самоврядування;
2) координує діяльність територіальних органів центральних органів виконавчої влади та здійснює нагляд за додержанням ними Конституції і законів України;
3) забезпечує виконання державних програм;
4) спрямовує і організовує діяльність територіальних органів центральних органів виконавчої влади та забезпечує їх взаємодію з органами місцевого самоврядування в умовах воєнного або надзвичайного стану, надзвичайної екологічної ситуації;
5) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією та законами України.
Префект на підставі і в порядку, що визначені законом, видає акти, які є обов’язковими на відповідній території.
Акти префектів, видані на здійснення повноважень, визначених пунктами 1, 4 частини першої цієї статті, можуть бути скасовані Президентом України, а видані на здійснення повноважень, визначених пунктами 2, 3 частини першої цієї статті, - Кабінетом Міністрів України. Акти префектів, видані на здійснення повноважень, визначених пунктом 5 частини першої цієї статті, скасовуються Президентом України, а у визначених законом випадках - Кабінетом Міністрів України.

Интересное кино. Мощную президентскую вертикаль и удавку на шее местных громад в виде разного уровня Администраций упраздняют, а взамен получаем контроллёра, который ещё и не под Президентом. Кстати, в будущем это ещё и уход от 100 партий, которые у нас есть. Постепенно придём к 4-5 крупным и реально строящимся сризу вверх, тогда не будет диссонанса между ВРУ и местными радами, как сейчас. Распределение полномочий отменять Акты Префекта Президентом и КМУ тоже логичны. Там, где расходуется бабло из госкошелька - КМУ, там, где контроль и координация - Президент. Деузурпация налицо!

Дали будэ...
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

За это сообщение автора Kostya поблагодарили: 4
DoMik (Ср сен 02, 2015 22:32:49), Dr.Feelgood (Ср сен 02, 2015 17:41:49), elektron (Вт сен 01, 2015 22:42:52), levsha (Вс сен 06, 2015 14:12:11)
Рейтинг: 10.53%
 

Аватар пользователя
Qashqai - академик
 
Сообщений: 1206
Зарегистрирован:
Сб дек 27, 2014 21:10:46
Cash on hand: 71.91
Благодарил (а): 1073 раз.
Поблагодарили: 450 раз.
Авто: Nissan Qashqai 2.0, TeknaPack, 2007, CVT, 4WD
Пункты репутации: 21

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Natali » Вт сен 01, 2015 20:54:57

Спасибо за труд!
По себе знаю, сколько такое оформление времени занимает :)

За это сообщение автора Natali поблагодарил:
Kostya (Вт сен 01, 2015 21:00:26)
Рейтинг: 2.63%
 

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Вт сен 01, 2015 21:00:14

Natali
Да немного. ;) Просто если хоть один кто-то прочтет и вникнет - уже победа. ;)
Завтра-послезавтра добъем. Там самое интересное осталось. Закон про "Особый статус", которого нет. :smile:
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

Аватар пользователя
Лучший форумчанин Мая
 
Сообщений: 13970
Images: 170
Зарегистрирован:
Ср апр 23, 2008 09:26:59
Откуда: Киев
Медали: 1
Форумчанин месяца (1)
Cash on hand: 971.42
Благодарил (а): 1297 раз.
Поблагодарили: 4125 раз.
Авто: Qashqai 2WD 2.0 CVT 2008 ГБО BRC
Пункты репутации: 184

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Шульга » Чт сен 03, 2015 10:04:14

Великий Укр ‏@great_ukr 52 хв52 хвилини тому

Хорошие изменения в Конституции. У ваты и вышиваты так подгорает, что в Киеве дышать невозможно.
Душа болит....И хочется арбуза....но впрочем,виски тоже подойдет...Меня сегодня посетила Муза....А может Шиза....кто их разберет...

Аватар пользователя
Qashqai - умище
 
Сообщений: 16473
Images: 2783
Зарегистрирован:
Пт янв 18, 2008 16:58:54
Откуда: Київ
Медали: 3
Форумчанин месяца (3)
Cash on hand: 2,890.57
Благодарил (а): 2679 раз.
Поблагодарили: 2712 раз.
Авто: Subaru Forester (Nissan Qashqai)
Пункты репутации: 278

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение ДВОЙНЯШКИ » Чт сен 03, 2015 10:15:43


Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Чт сен 03, 2015 10:18:52

ДВОЙНЯШКИ
Таблица хороша, но сама по себе вырывает из контекста изменения. Надо читать всю статью до и после, тогда становится более понятно, и многие вопросы и сомнения отпадают. Например, почему у Прокуратуры отняли функции по одному пункту, и куда это дели. И т.д. :wink:
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

Аватар пользователя
Qashqai - просветитель
 
Сообщений: 1725
Зарегистрирован:
Пн авг 11, 2008 20:22:23
Откуда: Киев
Cash on hand: 90.61
Благодарил (а): 1511 раз.
Поблагодарили: 454 раз.
Пункты репутации: 41

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение shelty » Чт сен 03, 2015 10:49:28

Kostya
С помощью таких таблиц вносяться изменения во все законопроекты, они более наглядны. А если что-то не понятно, то открывается статья и читается.
Изображение
О женщинах или хорошо - или ничего... Себе дороже...

Qashqai-АйНеБалитЪ
 
Сообщений: 24321
Images: 471
Зарегистрирован:
Вт июл 06, 2010 15:02:20
Откуда: Варшавщина
Медали: 3
Форумчанин месяца (1) Форумчанин года (2)
Cash on hand: 306.62
Благодарил (а): 6072 раз.
Поблагодарили: 6270 раз.
Авто: Польские "бляхи" арийских кровей

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Kostya » Чт сен 03, 2015 11:13:48

shelty писал(а):С помощью таких таблиц вносяться изменения во все законопроекты, они более наглядны. А если что-то не понятно, то открывается статья и читается.

Таня, я эту тему и завёл в таком формате, потому что как раз и не понятно. И, как видно, непонятно многим. И в том числе от того, что не читают полностью исходники и не видят финального варианта вцелом.

Зы. Повторяю просьбу - не флудить в этой теме. :wink:
Москалі, вчить українську мову та Гімн України - дуже скоро знадобиться! (с)
Слово "паляниця" наразі не актуальне.

За 1 PLN дають 7,29 грн. За 1 RUR не дають нічого - купуйте гривні, москалалі! ;)

Аватар пользователя
Qashqai - умище
 
Сообщений: 10981
Зарегистрирован:
Сб май 07, 2011 21:13:36
Откуда: Lachen
Cash on hand: 1,157.74
Благодарил (а): 4729 раз.
Поблагодарили: 2255 раз.
Авто: PEUGEOT 5008 1.6 EAT6 GT Line
Пункты репутации: 143

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение levsha » Вс сен 06, 2015 14:18:30

Ну тобто по факту президент втрачає повний контроль над всією виконавчою владою, який він зараз має завдяки право призначати і звільняти голів всіх адміністрацій, а замість цього отримує часткофий контроль над префектом, функції якого сильо обмежені порівнянно із головою адміністрації. Точно що узурпація влади

За это сообщение автора levsha поблагодарил:
Kostya (Вс сен 06, 2015 14:45:01)
Рейтинг: 2.63%
 

Аватар пользователя
уйди с реверса
 
Сообщений: 15173
Images: 46
Зарегистрирован:
Пт сен 14, 2007 09:42:04
Откуда: Киев
Cash on hand: 2,029.67
Благодарил (а): 1380 раз.
Поблагодарили: 1581 раз.
Авто: Nissan Qashqai, 2.0, CVT, 4WD
Пункты репутации: 60

Re: Изменения к Конституции - зрада или пэрэмога?

Сообщение Torpedo » Вс сен 06, 2015 14:58:31

Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.

Префекта призначає на посаду та звільняє з посади за поданням Кабінету Міністрів України Президент України.


Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.


Префект під час здійснення своїх повноважень відповідальний перед Президентом України, підзвітний та підконтрольний Кабінетові Міністрів України.


Префект є державним службовцем.


levsha, отримуємо держслужбовця, підконтрольного Кабінету Міністрів України, а не громаді. До того ж, як на мене, то відповідальність стає більш розмитою (ст 119)
Ось що будемо мати по факту.
Изображение

След.

Вернуться в Политика

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]