Write comments

Re: ТО-2(30000)

Сб апр 27, 2013 23:08:02

Проходил ТО-30.000 км - 1571.35 грн
Лишнего не менял. Свечи не трогал, тормозные сами проверили, сказал не трогать.
Возле машины не было, но свой человек там был.
snap

Re: ТО-2(30000)

Пн май 13, 2013 10:20:34

Комрады,подскажите плиз,пришло время ТО 2,без свечей 1800,чёй-то дороговато,кроме фильтров еще тормозуху надо менять,пробег машины 15000,но по времени 2 года!обязательно менять тормозуху или можно настаивать только на масле и фильтрах?
BMB

Re: ТО-2(30000)

Пн май 13, 2013 10:22:43

snap

Тормозная и охлаждающая жидкости меняются по времени, а не по пробегу. Для тормозной - 2 года, для охлаждающей - 3.
Torpedo

Re: ТО-2(30000)

Пн май 13, 2013 14:53:49

BMB писал(а): для охлаждающей - 3.

В регламенте - 6.
snap

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 11:41:19

Еще один вопрос:со своими расходниками на ТО к ОД только оригинальными можно ехать или можно лицензию?
snap

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 15:46:12

АП!?
Сэнсэй

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 16:11:18

snapн
Если хочешь минимум вопросов от официала - нужны оригинальные расходники, купленные у любого официала.
Если есть желание пободаться на счёт "лишим гарантии", тогда неважно, какие расходники ты привезёшь (заменители или оригинальные, купленные НЕ у официала). Мурзилка по аргументации во время бодания - здесь:
| +
Лиза Чайкина писал(а):Киевские сто запели, что им нужны сертификаты с мокрыми печатями..

Если, действительно, хочешь с ними подискутировать, то вот тебе сценарий войны :smile: на основе "Закона о защите прав потребителя":
Мило им улыбаешься и говоришь, что хочешь пройти ТО со своими расходниками, т.к., по Закону, имеешь право их купить где угодно:
Стаття 19. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма громадянами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених законодавчими актами.
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час з урахуванням режиму роботи продавця (виконавця).
Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі товарів і послуг.
Забороняється примушувати споживача придбавати товари і послуги неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
5. В разі порушення прав споживача на підприємствах сфери торговельного та інших видів обслуговування продавець (виконавець) і працівники цих підприємств несуть відповідальність, встановлену законодавством.


А они, типа, всё равно кричат, мол, что тогда откажут тебе в гарантийном обслуживании. А ты им, мол, авто было куплено с 3-летним гарантийным обслуживанием, включённым в его цену (ты за него УЖЕ заплатила). Отказ от гарантии автоматически приведёт к обязательству официала вернуть тебе часть стоимости авто, т.к. эту оплаченную услугу они тебе добровольно отказываются предоставлять. Да и, к тому же, они тут же начинают нарушать Закон, ибо:
Стаття 13. Гарантійні зобов'язання
1. Виробник (виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару (роботи, послуги), в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну, встановленого законодавством або нормативними документами, а в разі їх відсутності - договором.


А они тебе, мол, а у нас в договоре написано, что имеем право снять с гарантии, если пропустите ТО, а ТО у нас не пройдёте со своими расходниками, а ты им, мол, засуньте свой договор в кашкаевскую шахту для фильтра салона, т.к.:
Стаття 21. Недійсність умов договорів, що обмежують права споживача
Умови договору, що обмежують права споживача порівняно з правами, встановленими законодавством, визнаються недійсними. Якщо в результаті застосування умов договору, що обмежують права споживача, споживачеві завдано збитків, то вони повинні бути відшкодовані винною особою у повному обсязі.


А они тебе, мол, что за китайские расходники Вы принесли? Они разлетятся сразу же при выезде авто за пределы СТО, а ты им, мол, хорошо, покажите все документы на свои расходники. Потому как, если полнота документов меня не устроит, то продажу расходников официалом следует немедленно прекратить, т.к.:
Стаття 16. Право споживача на безпеку товарів (робіт, послуг)
1. Споживач має право на те, щоб товари (роботи, послуги) за звичайних умов їх використання, зберігання і транспортування були безпечними для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавали шкоди його майну.
У разі відсутності нормативних документів, що містять обов'язкові вимоги до товару (роботи, послуги), використання якого може завдати шкоди життю, здоров'ю споживача, навколишньому природному середовищу, а також майну споживача, відповідні органи виконавчої влади, що здійснюють державний захист прав споживачів, зобов'язані негайно заборонити випуск і реалізацію таких товарів (виконання робіт, надання послуг).

Стаття 18. Право споживача на інформацію про товари (роботи, послуги)
1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Інформація про товари (роботи, послуги) повинна містити:
назву товару;
зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати вітчизняні товари (роботи, послуги);
дані про основні властивості товарів (робіт, послуг), а щодо продуктів харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок), номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що поширюється на конкретний продукт;
відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин порівняно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів і протипоказання щодо застосування;
позначку про застосування генної інженерії під час виготовлення товарів;
дані про ціну (тариф), умови та правила придбання товарів (виконання робіт, надання послуг);
дату виготовлення;
відомості про умови зберігання;
гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
правила та умови ефективного і безпечного використання товарів (робіт, послуг);
термін придатності (служби) товарів (робіт, послуг), відомості про необхідні дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
найменування та адресу виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування


:gans:
Владимир+2

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 16:40:22

Сэнсэй писал(а):snapн
Если хочешь минимум вопросов от официала - нужны оригинальные расходники, купленные у любого официала.
Если есть желание пободаться на счёт "лишим гарантии", тогда неважно, какие расходники ты привезёшь (заменители или оригинальные, купленные НЕ у официала). Мурзилка по аргументации во время бодания - здесь:
| +
Лиза Чайкина писал(а):Киевские сто запели, что им нужны сертификаты с мокрыми печатями..

Если, действительно, хочешь с ними подискутировать, то вот тебе сценарий войны :smile: на основе "Закона о защите прав потребителя":
Мило им улыбаешься и говоришь, что хочешь пройти ТО со своими расходниками, т.к., по Закону, имеешь право их купить где угодно:
Стаття 19. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма громадянами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених законодавчими актами.
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час з урахуванням режиму роботи продавця (виконавця).
Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі товарів і послуг.
Забороняється примушувати споживача придбавати товари і послуги неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
5. В разі порушення прав споживача на підприємствах сфери торговельного та інших видів обслуговування продавець (виконавець) і працівники цих підприємств несуть відповідальність, встановлену законодавством.


А они, типа, всё равно кричат, мол, что тогда откажут тебе в гарантийном обслуживании. А ты им, мол, авто было куплено с 3-летним гарантийным обслуживанием, включённым в его цену (ты за него УЖЕ заплатила). Отказ от гарантии автоматически приведёт к обязательству официала вернуть тебе часть стоимости авто, т.к. эту оплаченную услугу они тебе добровольно отказываются предоставлять. Да и, к тому же, они тут же начинают нарушать Закон, ибо:
Стаття 13. Гарантійні зобов'язання
1. Виробник (виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару (роботи, послуги), в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну, встановленого законодавством або нормативними документами, а в разі їх відсутності - договором.


А они тебе, мол, а у нас в договоре написано, что имеем право снять с гарантии, если пропустите ТО, а ТО у нас не пройдёте со своими расходниками, а ты им, мол, засуньте свой договор в кашкаевскую шахту для фильтра салона, т.к.:
Стаття 21. Недійсність умов договорів, що обмежують права споживача
Умови договору, що обмежують права споживача порівняно з правами, встановленими законодавством, визнаються недійсними. Якщо в результаті застосування умов договору, що обмежують права споживача, споживачеві завдано збитків, то вони повинні бути відшкодовані винною особою у повному обсязі.


А они тебе, мол, что за китайские расходники Вы принесли? Они разлетятся сразу же при выезде авто за пределы СТО, а ты им, мол, хорошо, покажите все документы на свои расходники. Потому как, если полнота документов меня не устроит, то продажу расходников официалом следует немедленно прекратить, т.к.:
Стаття 16. Право споживача на безпеку товарів (робіт, послуг)
1. Споживач має право на те, щоб товари (роботи, послуги) за звичайних умов їх використання, зберігання і транспортування були безпечними для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавали шкоди його майну.
У разі відсутності нормативних документів, що містять обов'язкові вимоги до товару (роботи, послуги), використання якого може завдати шкоди життю, здоров'ю споживача, навколишньому природному середовищу, а також майну споживача, відповідні органи виконавчої влади, що здійснюють державний захист прав споживачів, зобов'язані негайно заборонити випуск і реалізацію таких товарів (виконання робіт, надання послуг).

Стаття 18. Право споживача на інформацію про товари (роботи, послуги)
1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Інформація про товари (роботи, послуги) повинна містити:
назву товару;
зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати вітчизняні товари (роботи, послуги);
дані про основні властивості товарів (робіт, послуг), а щодо продуктів харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок), номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що поширюється на конкретний продукт;
відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин порівняно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів і протипоказання щодо застосування;
позначку про застосування генної інженерії під час виготовлення товарів;
дані про ціну (тариф), умови та правила придбання товарів (виконання робіт, надання послуг);
дату виготовлення;
відомості про умови зберігання;
гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
правила та умови ефективного і безпечного використання товарів (робіт, послуг);
термін придатності (служби) товарів (робіт, послуг), відомості про необхідні дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
найменування та адресу виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування


:gans:


Сэнсэй
Спасибо за полезную информацию, т.к. тоже скоро ехать на ТО
Torpedo

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 18:36:33

Сэнсэй писал(а):тогда неважно, какие расходники ты привезёшь

В последнее время пошла новая мулька, называется "покажи сертификат и чек", иначе в работу не берут, так что готовьтесь бодаться.
snap

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 19:30:51

или валить нафиг с пляжа,в смысле с гарантии :?
Torpedo

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 19:34:55

snap, сначала - подумать.
Семеныч

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 19:50:55

Таки да, когда в апреле договаривался с СТО,насчёт ТО-2 ,со своими расходниками,спросили-А сертификат будет?
snap

Re: ТО-2(30000)

Вт май 14, 2013 19:53:13

Torpedo писал(а):snap, сначала - подумать.

Та ну да,"Закон Подлости" работает четко!
anignik1

Re: ТО-2(30000)

Ср май 15, 2013 08:06:09

уже дважды уходил с гарантии. Вот тоже и пробег и время поджимают к TO-2. Надо прикинуть разницу в стоимости если сделать самому TO или у ОД. По замене там только кажется фильтр масляный, масло, тормозная жидкость и воздушный фильтр.
Владимир+2

Re: ТО-2(30000)

Ср май 15, 2013 08:09:03

anignik1 писал(а):уже дважды уходил с гарантии. Вот тоже и пробег и время поджимают к TO-2. Надо прикинуть разницу в стоимости если сделать самому TO или у ОД. По замене там только кажется фильтр масляный, масло, тормозная жидкость и воздушный фильтр.

И салонный фильтр нужно менять обязвательно
Write comments