Шульга
- Шульга
- Сообщений: 13970
- Зарегистрирован: Ср апр 23, 2008 09:26:59
- Откуда: Киев
- Авто: Qashqai 2WD 2.0 CVT 2008 ГБО BRC
Re: Отваливается ручка на задней(багажника) двери
Вс фев 01, 2015 21:40:44
ДВОЙНЯШКИ писал(а):Сьогодні і я зламав цю планку.
сочувствую. нервы последнее время у всех....
ДВОЙНЯШКИ писал(а):Ant0n
І що, так і їздиш з нефарбованою? А корозія?
да, так и езжу. когда грязь - так даже не видно, что некрашенная.
какая нафиг коррозия - она же пластиковая
ДВОЙНЯШКИ писал(а):І що, так і їздиш з нефарбованою?
Новая деталь идет черного цвета. На черной машине будет смотреться нормально. На серебристой - нужно смотреть.
oleg_t писал(а):Прикрутить ее саморезами по всей длине к двери и точка
Можно изнутри попробовать.
Главное не попасть в разные там провода.
немного уточню... не нужно никаких саморезов, нужно прикрутить болтами в родные отверстия
, думаю, так будет лучшее
oreh писал(а):не нужно никаких саморезов
Ну про саморезы по всей длине это была отчасти шутка.
Думаю нужно действовать комплексно: паять, клеить, плюс болты и пару саморезов как у меня.
oleg_t писал(а):oreh писал(а):не нужно никаких саморезов
Ну про саморезы по всей длине это была отчасти шутка.
Думаю нужно действовать комплексно: паять, клеить, плюс болты и пару саморезов как у меня.
паял, клеил, думаю, в след. раз двумя болтами в родные отверстия и фиг с ним... как бы только поточнее чтоб криворукому попасть, вот это вопрос
oreh писал(а):oleg_t писал(а):паял, клеил, думаю, в след. раз двумя болтами в родные отверстия и фиг с ним...
Спробую спочатку протермоклеїти, а потім вже, дійсно, болтами у рідні отвори. Але це після потепління. Зараз починати розборку щось не дуже кортить. А може розберу і ще щось дотумкаю.
ДВОЙНЯШКИ писал(а):Спробую спочатку протермоклеїти, а потім вже, дійсно, болтами у рідні отвори. Але це після потепління. Зараз починати розборку щось не дуже кортить. А може розберу і ще щось дотумкаю.
есть еще такая мысль, но только для любителей хром накладок, пластик этой ручки достаточно толстый, можно подобрать болтик с потайной головкой, сверху накладка закроет и ниче видно не будет.
ДВОЙНЯШКИ писал(а):Спробую спочатку протермоклеїти
А може є сенс глянути як там можна використати суміш під назвою "холодная сварка", або щось подібне?
Torpedo писал(а):ДВОЙНЯШКИ писал(а):Спробую спочатку протермоклеїти
А може є сенс глянути як там можна використати суміш під назвою "холодная сварка", або щось подібне?
А для пластику воно підходить?
ДВОЙНЯШКИ писал(а):А для пластику воно підходить?
Не знаю, я шурупи, які повиривало з ДСП, загнав назад, попередньо затромбувавши у дірки, що утворилися, цю суміш. Поки тримається. Треба попередньо попробувати та такому ж самому пластику.
Torpedo писал(а):ДВОЙНЯШКИ писал(а):А для пластику воно підходить?
Не знаю, я шурупи, які повиривало з ДСП, загнав назад, попередньо затромбувавши у дірки, що утворилися, цю суміш. Поки тримається. Треба попередньо попробувати на такому ж самому пластику.
Підходить. Дякую за пораду. Полагодив вчора цю ручку. Ця суміш прекрасно береться до "нашого" пластику. Звичайно, якщо попередньо змести м'яким пензлем та продути грязюку з пилом, знежирити спиртом. Відламані кронштейни посадив на шарики з клеєвої суміши та розрівняв її, зробивши м'який перехід. В цьому була невеличка помилка - суміш закрила місце контакту і один кронштейн сів не зовсім на своє місце. Оскільки це, звісно, з'ясувалось після збирання (зазор з корпусом став більше праворуч), то доведеться трохи переробити. Благо, це нескладно - зніму шайбу і підкладу тоненьку гумову. Тому раджу спочатку закріпити кронштейн, наприклад, термоклеєм, а вже потім обмазати холодною "сваркой".
виглядає це наступним чином:
Тримається після полімеризації все міцно - смикав сильно. Але, звичайно, час покаже.
Раджу зробити подібну процедуру всім власникам, хто збирається ще користуватись своїми машинками. Не чекаючи, доки зламається. Поясню, чому. Справа в тому, що роздивившись ближче ці детальки, я для себе з'ясував дивну річ - реберця кронштейнів, і так тонкі, в місцях стикування з планкою зробили ще тонкішими. Я був просто шокований таким відкриттям. Для гуманітаріїв та красунь поясню - такі місця є концентраторами напруги, тобто саме в них ризик руйнування найбільший. Тому апріорі їх роблять міцнішими, зі скругленнями та напливами матеріалу. В мене великі сумніви щодо проектантів, оскільки закон "сдал сопромат - можешь жениться" діє так сам, як і закони Ньютона. Це ази, відомі кожному інженеру. Тому й раджу зміцнити ці тонкі місця. Успіхів!
в общем, все зависит от частоты пользования багажником