Модератор: Модераторы форума
levsha писал(а):Kostya
Ну тоді от таке, під погоду, прибирання і т.п.
На станції формування рухомого складу з гірки скотилось і котяться дві абсолютно однакових платформи. Довго котяться (сила тертя коліс дуже мала). В цей час строго вертиально вниз йде сильний сніг. На першій платформі двірник ходить туди-сюди і постійно змітає сніг перпендикулярно до напрямку руху. На другій платформі двірник сів собі в куточку і нічого не робить. Яка платформа зупиниться раніше?
agb писал(а):Его собираются ввести в 2012 году.
mutexx писал(а):levsha писал(а):А про нагрівання, здаєтся, навіть руйнівники міфів перевіряли: на нагрівання салону автомобіля колір самого автомобіля слабо впливає
ребят чет вы гоните, вот этот тест:
вывод: подтверждено что по сравнению с черной машиной в белой гораздо прохладней. Мало того точно помню что белая машина по сравнению с черной летом заметно экономит топливо за счет более щадящего режима работы кондиционера
levsha писал(а):Eskulap
Парусність там ні до чого.
levsha писал(а):Ну тоді от таке, під погоду, прибирання і т.п.
На станції формування рухомого складу з гірки скотилось і котяться дві абсолютно однакових платформи. Довго котяться (сила тертя коліс дуже мала). В цей час строго вертиально вниз йде сильний сніг. На першій платформі двірник ходить туди-сюди і постійно змітає сніг перпендикулярно до напрямку руху. На другій платформі двірник сів собі в куточку і нічого не робить. Яка платформа зупиниться раніше?
levsha писал(а):Eskulap
Швидкість і площа перерізу двірника не ті, щоби впливали. Ну добре, другий двірник стоїть, а не сидить. Так краще?
BIS
Платформи повністю незалежні і жодним чином не впливають одна на одну
levsha писал(а):Eskulap
Задача має нормальне фізично обгрунтоване рішення
levsha писал(а):Тут правильно. Але там є ще одна сила, крім сили тертя, яка викликає вповільнення
Зарегистрированные пользователи: нет зарегистрированных пользователей