Модератор: Модераторы форума
Airman писал(а):STORM писал(а):Пересаживаться нужно уже на велосипед, как Костя с Мutexxом ))))
Для локальных перемещений в диапазоне до 10-15 км велик мож и подходит, но, допустим среднестатистическая теща, кума с кумом, собака и т.д. на велик не взгромоздяцца, особенно при дальних поездках
Dr.Feelgood писал(а):STORM
5 минут назад, как посмотрел. Неоднозначный выбор. Интересно будет посмотреть, как он его допиливать будет.
Імпорт уживаних дизельних авто хочуть заборонити з 2027 року, нових бензинових і дизельних – з 2030 року.
Ідеться про заборону першої реєстрації автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, зокрема і вироблених в Україні. Тобто в разі ухвалення відповідного законопроєкту з 1 січня 2030 року не можна буде імпортувати та купити новий бензиновий або дизельний автомобіль, але можна буде купити вживаний.
Bober писал(а):
Імпорт уживаних дизельних авто хочуть заборонити з 2027 року, нових бензинових і дизельних – з 2030 року.
Ідеться про заборону першої реєстрації автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, зокрема і вироблених в Україні. Тобто в разі ухвалення відповідного законопроєкту з 1 січня 2030 року не можна буде імпортувати та купити новий бензиновий або дизельний автомобіль, але можна буде купити вживаний.
Kostya писал(а): А с ТЭЦ - основой тепло и электро-генерации в Украине?
Популизм…
https://interfax.com.ua/news/general/775282.htmlВ Донецкой области из-за отсутствия угля остановила работу Славянская ТЭС, сообщает сайт "Укрэнерго".
Оба блока станции, которые с 2015 года работали в режиме маневрирования, полностью остановлены.
По данным Минэнерго, по состоянию на вечер 22 октября антрацитового угля на ТЭС оставалось максимум на сутки.
Меньше десятидневных запасов топлива у Трипольской, Змиевской, Криворожской, Запорожской, Бурштынской, Углегорской и Кураховской ТЭС.
Власти Европейского союза официально приняли решение о запрете продаж новых автомобилей, использующих ископаемое топливо с 2035 года.
Использовать бензиновые и дизельные машины будет разрешено, но продавать новые будет нельзя.
В Евросоюз входят 27 стран, все они должны будут последовать решению Еврокомиссии.14 июл. 2021 г.
Kostya писал(а):У меня дизель Евро6 чище бензинового мотора.
Деякі хімзаводи скоротили виробництво аміаку - сировини для Adblue. Власники дизельних машин стандарту Євро-5 і Євро-6 можуть опинись у незручній ситуації.
Хімічна галузь зіткнулася з новою проблемою – надто високі ціни на газ можуть викликати проблеми з постачанням очищувача вихлопних газів Adblue. Розчин сечовини Adblue використовується в дизельних легкових і вантажних автомобілях з так званим каталітичним нейтралізатором SCR.
Розчин зроблений з сечовини, яка витягується з аміаку, а він, у свою чергу, виробляється з природного газу, ціни на який різко зросли. Деякі хімічні підприємства вже припинили виробництво аміаку, який є сировиною для AdBlue. В кінці вересня гігант BASF зробив це на своїх заводах в Людвігсхафене (Німеччина) і Антверпені (Белл), а в середині жовтня найбільший хімічний завод Італії тимчасово зупинився, оголосивши про підвищення цін на добавку.
Довідка: AdBlue заливається в окремий бак, звідки «розумна» система впорскує його (приблизно 2 літри на 1000 км) в вихлопну систему для утилізації оксиду азоту. Якщо бак з рідиною порожній, автовласник повинен долити. В іншому випадку автомобіль не заведеться, а на панелі приладів з’явиться відповідне повідомлення. У більшості авто цю систему можна відключати програмно або апаратно, але після виключення функції автомобіль вже не буде відповідати вимогам стандарту Євро-5 і Євро-6.
https://auto.24tv.ua/tag/avtopodiia_tag71
Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]