Основной форум. Темы для общения разнообразны.
Write comments

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 20:10:04

levsha писал(а):Моє діло всякі нудні речі типу двигуна

Ти ба який хитрий, там всього один тип двигуна й сім кольорів кузова :D
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 20:27:19

Torpedo писал(а):
levsha писал(а):Моє діло всякі нудні речі типу двигуна

Ти ба який хитрий, там всього один тип двигуна й сім кольорів кузова :D

То ти кудись не туди дивився :) 2 бензинових (1.2 130PS і 1.6 165PS), 3 дизелі (1.5 120PS, 2.0 150PS і 2.0 180PS). І дві коробки. І 5 комплектацій. І пачка опцій.
Torpedo

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 20:45:42

levsha писал(а):То ти кудись не туди дивився :)

Звісно не туди, я ж не там... :D
У Ненці конфігуратор дає вибрати тільки 2.0 HDi 150 к.с. 6 АКПП, але кольорів - цілих вісім, правда сім з них за гроші.
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 20:53:52

Torpedo
Ну я ж не в ненці дивився, і не в ненці буду купувати якщо вирішу.
А в ненці їх вже продають? Чи тільки дають поконфігурувати?
Torpedo

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 21:36:31

levsha писал(а):А в ненці їх вже продають?

Не знаю, але схоже ціну вже склали. Як би сьогодні не згадав про 5008, я б і не знав, що він вже у продажі.
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 21:39:01

Схоже ще ні: на сайті peugeot.ua пишуть "дізнайся першим про старт продажів"
snap

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 21:55:00

были сомнения что их новая идея с очень маленький рулем и приборкой над рулем уж слишком радикальна,
моя жена училась на 208 на права,то еще тогда очень понравилась ей эта машина,в частности отметила интерьер с такой же концепцией прибоки
sauron

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 22:55:02

levsha писал(а):
Torpedo писал(а):
levsha писал(а):Моє діло всякі нудні речі типу двигуна

Ти ба який хитрий, там всього один тип двигуна й сім кольорів кузова :D

То ти кудись не туди дивився :) 2 бензинових (1.2 130PS і 1.6 165PS), 3 дизелі (1.5 120PS, 2.0 150PS і 2.0 180PS). І дві коробки. І 5 комплектацій. І пачка опцій.

ой ну даже не знаю , там если мне не изменяет память на Cours de Rive 10 есть Магазинчик Тесла, зайди посмотри, что предлагают.
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пт янв 19, 2018 23:24:09

sauron писал(а):ой ну даже не знаю , там если мне не изменяет память на Cours de Rive 10 есть Магазинчик Тесла, зайди посмотри, что предлагают.

Cours de Rive от меня в почти что 300 километрах. Есть на Pelikanstrasse 10 под боком. Я туда заходил. Предлагают Model S и Model X. Мне не надо.
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пн янв 22, 2018 16:12:41

levsha писал(а):Ви як хочете, а я сьогодні подивився таки детально вживу новий 5008, посидів всередині, помацав, посидів навіть в другому ряду (а Маріша навіть в третььому), і практично погодився. Записався ще на тест-драйв в понеділок.

Покатався сьогодні годину (мені подобається місцевий підхід: відксерили водійське посвідчення, дали підписати формочку, спитали чи орієнтуюсь на районі, віддали ключі і сказали "до скорої зустрічі" :D ).
В це важко повірити, але схоже французи переплюнули німців. Мені навіть важко до чого придратись. Все дуже класно, все на своїх місцях, все дуже зручно.
Їхдив на 2.0 дизель автомат. Я не любитель дизелів (і точно не буду брати дизель), але в принципі працює досить непогано і відносно тихо.
В автоматі друга і третя виглядають досить довгими, але помічаєш це тільки коли дивишся на табло або прислухаєшся - переключення не відчувається. Реакція на педаль і розгін 80-100 і 100-120 миттєві. Коли їдеш вниз, то двигун пригальмовує, але несильно (кашкай сильніше як на мене). Двигун при цьому залишається відносно тихим, не завиває як на деяких авто.
Гальма прекрасні - дуже хороший контроль зусилля.
Посадка моя: досить висока, з хорошим оглядом, але навіть при високій посадці салонне дзеркало не перекриває половину огляду. В салонне дзеркало навіть щось видно, що зараз схоже рідкість :) Передні стойки терпимі - трохи перекривають, але буває й гірше. Висота сидінь при посадці и висадці як раз - сідаючи не провалюєшся на підлогу і не карабкаєшся вгору, виходячи не треба вибиратись із ями чи зістрибувати згори.
Маленьке кермо на практиці виявилось надзвичайно зручним. І панель приладів над кермом теж.
Ну ладно, попридираюсь.
Адаптивний круїз контроль з якихось дивних причин не доступний на двигуні 1.2 (на який я цілюсь). Кнопки керування круїзом розмішені під кермом зліва на окремій "палці". Виглядає трішки приколхожено, і коли клацаєш поворотником то інколи чіпляєшся.
Android Auto запускається якось дивно, не з першого разу. І виводиться тільки на мультимедіа дисплей. Встроєна навігація може виводитись і на мультимедіа дісплей, і на панель приладів (яка ж не панель, а теж насправді просто дисплей), але якось не бачу смислу платити за встроєну навігацію додаткові гроші при наявності Android Auto. На кермі є кнопка активації голосового пошуку, але вона завжди активує голосовий пошук у встроєній навігації, навіть якщо запущений Android Auto.
Парковочні камери чомусь не активуюця автоматично, принаймні при русі вперед на малій швидкості. Для активації треба натиснути хардварну клавішу "автомобіль" а потім на екрані в меню вибрати камери кругового огляду.
Власне все включається і настроюється так: натискаєш відповідну хардварну клавішу, далі клацаєш на екрані що тобі треба. Керування кліматом робиться так само - натискаєш хардварну клавішу клімату, потім на екрані клацаєш що треба. Не ідеально, але на практиці виявилось не так вже й погано.
Шторка багажника не ховається під підлогу - перед розкладанням сидінь третього ряду її треба переставити на задню позицію. Причому це можливо зробити тільки на складених сидіннях. Причому як це робиться не знав навіть сам консультант салону - я знайшов як це робиться тому що бачив це раніше у відеоогляді на ютубі :D
При складеному третьому ряді за другим рядом залишається щілина, навіть при повнітстю відсунутих назад сидіннях другого ряду. Судячи по фоткам і відео туди мають ставитись спеціальні заглушки, але на обох машинах, які я дивився, там нічого не було.
Тепер би ще знайти десь в салонах спробувати машину на 1.2 автоматі - я цілюсь саме на неї, але воно виглядає якось стрьомно чи достатньо буде для такої машини, чи краще брати 1.6. Хоча по характеристикам 1.2 видає 130HP і видає 10.4 до сотні на автоматі (проти 10.7 на ручці на тому ж двигуні, ги ги :D )
Dr.Feelgood

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пн янв 22, 2018 17:09:18

Цены на шкоду Карок объявлены. http://www.eurocar.com.ua/models/karoq/prices/
Шо то комплектации только с 1,5л турбобензином, может в процесе добавят.
BMB

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Пн янв 22, 2018 17:55:13

Сейчас импортер сертифицирует дизели, поэтому их ни у кого нет. Кроме того, возможно, это связано с квотами на поставку. В Европе очень большой спрос на SEAT Ateca (корпоративный брат, собираемый на том же заводе, что и Karoq). Видимо, на Шкоду уже тоже предзаказов набрали.
Я немного знаком с ситуацией по Ateca - в Европе и UK время ожидания от 4 до 9 месяцев. И, естественно, больший спрос именно на дизельные версии. При наших объемах импорта вряд ли будут какие-то преференции.
sauron

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Вт янв 23, 2018 14:46:26

Скажу так если машинка маленькая то дизель нафиг. Если смотреть этот пиж то я бы брал бензус. Или брать Дизель если мега часто ездить. А так я за бензус
levsha

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Вт янв 23, 2018 14:51:02

Вопрос "бензин или дизель?" для меня в данном случае не стоит: бензин. Пока стоит вопрос "1.2 или 1.6?"
sauron

Re: На что пересаживаемся после Кашкая?

Вт янв 23, 2018 17:32:37

levsha писал(а):Вопрос "бензин или дизель?" для меня в данном случае не стоит: бензин. Пока стоит вопрос "1.2 или 1.6?"

и то и то полное ге , я надеюсь там турбина есть ?
Если да то однозначно 1.6 а так все эти маленькие двигатели полнай фигня, тяги нет, жрут много еще и требовательные к бензину. я за 1.6
Write comments