levsha писал(а):Ви як хочете, а я сьогодні подивився таки детально вживу новий 5008, посидів всередині, помацав, посидів навіть в другому ряду (а Маріша навіть в третььому), і практично погодився. Записався ще на тест-драйв в понеділок.
Покатався сьогодні годину (мені подобається місцевий підхід: відксерили водійське посвідчення, дали підписати формочку, спитали чи орієнтуюсь на районі, віддали ключі і сказали "до скорої зустрічі"

).
В це важко повірити, але схоже французи переплюнули німців. Мені навіть важко до чого придратись. Все дуже класно, все на своїх місцях, все дуже зручно.
Їхдив на 2.0 дизель автомат. Я не любитель дизелів (і точно не буду брати дизель), але в принципі працює досить непогано і відносно тихо.
В автоматі друга і третя виглядають досить довгими, але помічаєш це тільки коли дивишся на табло або прислухаєшся - переключення не відчувається. Реакція на педаль і розгін 80-100 і 100-120 миттєві. Коли їдеш вниз, то двигун пригальмовує, але несильно (кашкай сильніше як на мене). Двигун при цьому залишається відносно тихим, не завиває як на деяких авто.
Гальма прекрасні - дуже хороший контроль зусилля.
Посадка моя: досить висока, з хорошим оглядом, але навіть при високій посадці салонне дзеркало не перекриває половину огляду. В салонне дзеркало навіть щось видно, що зараз схоже рідкість

Передні стойки терпимі - трохи перекривають, але буває й гірше. Висота сидінь при посадці и висадці як раз - сідаючи не провалюєшся на підлогу і не карабкаєшся вгору, виходячи не треба вибиратись із ями чи зістрибувати згори.
Маленьке кермо на практиці виявилось надзвичайно зручним. І панель приладів над кермом теж.
Ну ладно, попридираюсь.
Адаптивний круїз контроль з якихось дивних причин не доступний на двигуні 1.2 (на який я цілюсь). Кнопки керування круїзом розмішені під кермом зліва на окремій "палці". Виглядає трішки приколхожено, і коли клацаєш поворотником то інколи чіпляєшся.
Android Auto запускається якось дивно, не з першого разу. І виводиться тільки на мультимедіа дисплей. Встроєна навігація може виводитись і на мультимедіа дісплей, і на панель приладів (яка ж не панель, а теж насправді просто дисплей), але якось не бачу смислу платити за встроєну навігацію додаткові гроші при наявності Android Auto. На кермі є кнопка активації голосового пошуку, але вона завжди активує голосовий пошук у встроєній навігації, навіть якщо запущений Android Auto.
Парковочні камери чомусь не активуюця автоматично, принаймні при русі вперед на малій швидкості. Для активації треба натиснути хардварну клавішу "автомобіль" а потім на екрані в меню вибрати камери кругового огляду.
Власне все включається і настроюється так: натискаєш відповідну хардварну клавішу, далі клацаєш на екрані що тобі треба. Керування кліматом робиться так само - натискаєш хардварну клавішу клімату, потім на екрані клацаєш що треба. Не ідеально, але на практиці виявилось не так вже й погано.
Шторка багажника не ховається під підлогу - перед розкладанням сидінь третього ряду її треба переставити на задню позицію. Причому це можливо зробити тільки на складених сидіннях. Причому як це робиться не знав навіть сам консультант салону - я знайшов як це робиться тому що бачив це раніше у відеоогляді на ютубі

При складеному третьому ряді за другим рядом залишається щілина, навіть при повнітстю відсунутих назад сидіннях другого ряду. Судячи по фоткам і відео туди мають ставитись спеціальні заглушки, але на обох машинах, які я дивився, там нічого не було.
Тепер би ще знайти десь в салонах спробувати машину на 1.2 автоматі - я цілюсь саме на неї, але воно виглядає якось стрьомно чи достатньо буде для такої машини, чи краще брати 1.6. Хоча по характеристикам 1.2 видає 130HP і видає 10.4 до сотні на автоматі (проти 10.7 на ручці на тому ж двигуні, ги ги

)