да ну, я видела черный (по-моему) ...и на рекламках был синий...
PSYcho писал(а):На сегодня?
Извини не уточнил, на суботу.
PSYcho писал(а):Съездил, ничего не нашли, все в порядке. Потребовал от них написать в сервисную - отказали, но написали на фирменном бланке осмотра что ничего не найдено и поставили печать. Хоть что-то. Теперь когда сделаю другое заключению на другом СТО, отправлю их оба в НиссанМоторз с претензией
и я съездил. вердикт - срочная замена сайлентблоков нижних задних амортизаторов оба, передня правая косточна стабилизатора.
Сайлентблоки - замена задних амиков котроых в наличии нет. Это было в субботу а как известно инженера по гарантии по выходным не бывает. Вчера уже сним пообщался сказал заменят по гарантии.
Знающие подскажите вместе с этими заменами что-то еще нужно менять, и нужно ли потом делать развал/схождение.
Так что не все так плохо.
P.S. При мне еще одному кашкаю вынесли вердикт - замена одного амортизатора.
Gen писал(а):А вот к гарантии как обычно - лазил под машиной, явно видно что потек правый задний амортизатор, левый начинает течь. Видел как ее качали человека три поочереди и вместе. Вердикт - ничего не сляшим, а на амортизаторе какая-т о вода.
да, тенденция...
я просто не понимаю, почему если Вы уверены в наличии недостатка в Вашем автомобиле, Вы не делаете согласно все того же "ПОРЯДКУ
гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни дорожніх
транспортних засобів "
следующее: цитата:
Порядок розгляду претензій Споживача
в разі виникнення недоліків під час експлуатації
ДТЗ протягом гарантійного періоду
28.
Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються
за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.
Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.
29.
Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений
недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:.........
Gen писал(а):Правда сказали что если будет експертиза подтверждающая его неисправность то поменяют без вопросов. Вобщем как обычно если бабло за работу срубить это мы первые, а если по гарантии что-то поменять только через заключение експерта.
дальше без комментариев:
цитата с того же Порядка:
"
Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
Претензій фахівців Виробника.
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ,
Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
судовому порядку.
31. Спори, що виникають між Споживачем і Продавцем
(Виробником, Виконавцем) у період дії гарантійних зобов'язань,
підлягають розв'язанню у порядку, визначеному чинним
законодавством України. ....."
А что это за порядок? Так и называется или является приложением иного законодательтсвенного акта?
Кашкаводу Сергею,что с нами на последней встрече тоже поставили диагноз - замена двух задних амиков. Про его пробег знаю точно что до ТО-2 - 30 тыс. он еще не доехал и не близко.
Jane Едь на автоимпульс вул.Винокурова 30б. С Правды второй светофор налево-хорошая дорога!Сегодня был первый раз-очень понравилось! Запишись очередей нет,менеджер вкупе с мастерами сам лазил под машинкой,мастеров пришло четыре и нашли мою проблему,заказали запчасти и через недельку сделают по гарантии.Я сказал что я с кашкай клуба и там о них хорошие отзывы!Обьяви им тоже самое,и может со временем попытаемся выбить скидку! Удачи!