Модераторы: BMB, Модераторы форума
docker писал(а):Также поддерживаю этот момент.
Вопрос будет ли он производится ... Или все как всегда....
BMB писал(а):Но терзают меня смутные сомнения: а судьи кто?
УГОДА ПРО АСОЦІАЦІЮ
між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони
ДОДАТОК ХХХІІ
ДО ГЛАВИ 7 «ТРАНСПОРТ»
РОЗДІЛУ V «ЕКОНОМІЧНЕ І ГАЛУЗЕВЕ СПІВРОБІТНИЦТВО»
Україна зобов’язується поступово наблизити своє законодавство до законодавства ЄС у наступні встановлені терміни:
(1) Автомобільний транспорт
Директива № 2009/40/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 6 травня 2009 року про перевірки з придатності до експлуатації автомобілів та автопричепів.
Графік: Положення Директиви мають бути впроваджені для усіх транспортних засобів, що використовуються у міжнародних вантажних перевезеннях, протягом 1 року, для усіх транспортних засобів, що використовуються у міжнародних пасажирських перевезеннях, протягом 3 років, та для усіх інших транспортних засобів – протягом 5 років після набрання чинності цією Угодою.
BMB писал(а):Значит, по таймингу - до 1 сентября 2022 года
Таки опять да, вылез:levsha писал(а):опять вылез какой-то чиновник и ляпнул какую-то хрень
Міністерство інфраструктури визнало помилку в заяві про заборону виїзду в ЄС для автомобілів, що не пройшли техогляд
Прес-служба Міністерства інфраструктури приносить вибачення за некоректне подання інформації щодо дати запровадження обов’язкового технічного огляду транспортних засобів.
Інформація щодо заборони в’їзду громадян на приватних автомобілях на територію ЄС з 2018 року без документу про технічний огляд не відповідає дійсності.
Реальность наступит быстро:levsha писал(а):имеющую ну очень отдаленное отношение к реальности.
Мінінфраструктури розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері убезпечення експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», в якому враховано необхідність імплементації положень Директиви 2014/45/ЄС.
Щодо наявності документу про технічний огляд під час перетину державного кордону України - він стане обов’язковим після прийняття Верховною Радою проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері убезпечення експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони» та набуття Законом чинності у встановленому порядку.
Міністерство інфраструктури спільно з народними депутатами вже найближчим часом направить законопроект на розгляд та сподівається на його схвалення до 2018 року.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян доручив застпнику Міністра Юрію Лавренюку наступного тижня провести публічне обговорення зазначеного питання із залученням громадськості та журналістів.
vyk писал(а):В Латвию и сейчас могут просто не пустить без техосмотра или диагностической карты.
URIST писал(а):сутки - 10 евро, неделя - 250 евро,
т.е. чтобы поехать на недельку к ним "покататься по экскурсиям" надо заплатить налог? или я что-то не так понял?
Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]